45| A

676 53 41
                                    

♥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kafamın nerede olduğu hakkında hiç bir fikrim yok.

Aklım var mı varsa nerede beyin ne işe yarar ben kimim, işlevim ne?

"Soo, gitarı uzatır mısın?"

"Ha?"

"Gitarı diyorum Soo uzatırmısın,"

Oturduğum yüksek tabureden indim.

"Pardon, pardon anlayamıyorum, ne dedi?"

Yeol de benim gibi ayağa kalkmış hemen arkamda ki gitarı alıp sallamıştı.

"Gitar dedim kyungsoo gitar çalışıyorsun falan ya hani"

"Ne demek evlen benimle yoksa ben evlenirim seninle mi ne? Canı düğün mü istiyormuş? Düğün ne işe yarıyor ki ne düğünü amk ne düğünü? Yıldızlar-yıldızları görüyorum,  evlen mi benimle?"

"Hey hey ne diyorsun iyimisin sen , ben nişanlı bir adamım Soo kendine gel"

Chanyeolun yakalarını tutup sarsmıştım.

"Nasıl evlenelim der , ben bilmem ki nasıl evlenilir, ben hiçbirşey bilmiyorum daha önce hiç evlenmedim ki "

Deli gibi etrafımda dönüyor hiçbirşey anlamıyordum.

Yazdığı kelimelerin her biri kafamda ayrı bir dans ediyor ben ise bütün işlevimi kaybediyordum.

Neler oluyor?

Ne oluyor?

Deli gibi kahkaha atmaya başlayınca Chanyeol kollarımdan tutup geri tabureye oturttu beni.

Oturmayı bile unutmuştum.

Elinde ki bardağı bana uzatıp içmeme yardımcı oldu.

Yemin ederim akıl, beyin, düşünme yetisi hiçbirşey yoktu herşey aklımdan silinmiş kim olduğumu dahi unutacak duruma gelmiştim.

"Daha iyimisin?"

Kafam soru soran kişiye doğru döndüğünde kim olduğunu dahi seçememiştim.

"Ah....şey k-kims...."

Karşımda ki adam derince bir nefes alıp gözlerini sonuna kadar açmıştı.

"Alo 911 mi lütfen BBang, 12 Wausan-ro 29-gil, Seogyo-dong, Mapo-gu adresine bir ambulans istiyorum çok acil. Hemen gelsin."

Chanyeol,

Ne sikim olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Telefonu tekrar cebime koyup Soo'ya baktığımda gözlerini kapatıyor 5 saniye sonra tekrar açıyordu.

Açıyor-kapatıyor açıyor-kapatıyor ve bu şekilde gerçekten korkutucu görünüyordu.

"Kyungsoo , beni duyuyormusun?"

Arines |Kaisoo| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin