"Galiba smokin giymeyi gerçekten de istiyorum. Ben beyaz giyerim sen siyah. Aynı renk giymeyelim. Biz seninle hiçbir zaman aynı olmadık...""Zıt kutupların çekimi de değiliz"
"Bu aramızda ki şey bambaşka. Farklıyız seninle her yönden ama beraberken tek renk olabiliyoruz."
"2 farklı beden ama tek ruh gibi.."
"Kesinlikle..."
"İsimleri yazalım hadi"
"Bizim tayfa net zaten geliyor. Kris hyung, Tao, Yeol , Baek , Sehun , Yixing ve Jun-myeon hyung 7 kişi net."
"Annem ve babama davetiye göndermeyi düşünüyorum, gelmezler ama haberleri olsun..."
"İyi düşünmüşşün..."
"Peki ya sen?"
"Ben?"
"Anneni çağırmayı düşünüyormusun?"
"Jongin... o kadın beni biyolojik olarak Dünyaya getirmiş olabilir ama o kesinlikle bir anne değil. Anne olsa evladını bırakıp gitmezdi , büyütür, ortaokulda lise de diploma alırken yanımda olurdu benimle top oynar bana beslenme hazırladı ama yoktu. Ben kendime anne oldum... onun yaptığı hiçbirşey yoktu..."
Gözlerim yanmaya başladığında hızla başımı yukarı kaldırdım. Kesinlikle bu konular yüzünden ağlamaya dayanamıyordum.
"Ş-şşhh tamam güzelim gel bakalım kucağıma."
Kolumdan tutup beni biraz kendine çekip biraz da o geldi kollarının içinde kaybolurken fısıldadım.
'İyiki'"Sen bilirsin çağırmak zorunda değilsin zaten. Üzülmeni istemiyorum bebeğim. Bu konuları açmamalıydım."
Başıma bir öpücük bırakıp kollarımı destek vermek amacıyla okşadı.
Sarılması bile destekti zaten.
"İyiyim ben.... sorun yok. Yazmaya devam edelim."
"Peki"
"Yoongi ve hoseok da gelir Seokjin ve Namjoon da gelir."
"Teamin ve Won-sik hyung da gelir"
"Minseok ve jongdae 'yi de çağırmayı düşünüyorum."
"H-hım güzel düşünmüşsün bebeğim"
"Ama hepsi amsterdam'a gelir mi bilmiyorum."
"Gelmezlerse de sıkıntı yok 7 kişi net varız zaten."
"Ve benim bir kaç şartım var..."
"Ev işini bölüşmemiz lazım falan mı , ben onu çok düşündün temizlikçi bulalım kararına vardım"
"Temizlikçi istemiyorum "
"Neden ya ne güzel rahat rahat mis"
"Üşengeç tosbam benim" diyip yanaklarını sıktım. Yumuşacık yanaklarını...
"Peki senin istediğin gibi olsun"
"İkimizinde isteği önemli ama sonuçta kendimle evlenmiyorum."
"Peki o zaman istediklerimizi söyleyelim"
"Yemek ve bulaşığı ben alabilirim."
"Yemeklerini yemeyi seviyorum." Parmaklarıma uzanıp öptü " şu parmaklarında kesinlikle bir sihir var"
Gülümsedim , devam etti..
"Yemek yapamıyorum o yüzden mutfağı alamam o yüzden temizlik ve çamaşır bende.... favorim , en sevdiğin hobim temizlik yapmak zaten."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arines |Kaisoo|
FanfictionAy bile yılda bir kez güneşe tutuluyor , biz nasıl imkansızız. 🖇️ yavaş yavaş düzenleniyor #1- JONGSOO #2- DİKA