Happy Or Sad (Last)

303 28 75
                                    

Rumah Hannah

"Soojin shi jom kita pergi jalan-ii nak? "ajak hannah dengan muka comelnya.

"Alah tak naklah aku malas"jawab soojin bersahaja.

"Alah weh bolehlah weh kau dah tiga hari terperap dekat rumah tahu tak, sekolah pun kau ponteng jomlah hirup udara segar je"hannah masih memujuk soojin.

"Alah hwall kan ada ajaklah dia"

"Hwall dia ikut parents dia ada hal keluarga erm tak apalah kalau kau tak nak teman aku boleh je pergi sorang"ujar hannah dengan nada merajuk.

"Okay-ii aku teman kau alah kesian pulak kau dah pergi bersiap cepat"arah soojin.

"Baiklah capten"















































Butterfly Garden

Mereka berdua berjalan sekitar taman tu dengan keadaan senyap.

"Soojin kau langsung tak ingat ibeom ke? "soal hannah memecah kesunyian antara mereka berdua.

"Aku cuma ingat sedikit memori tu"jawab soojin.

"Mwo kau ingat? Kau ingat apa? "

"Aku ingat kali terakhir aku dan dia berpisah dia bagi aku gelang then gelang tu ada di tangan aku sekarang "soojin menunjuk gelang yang di cakapnya.

"Mana kau jumpa gelang ni? Gelang ni kau last pakai sebelum kau accident kot"hannah terkejut.

"Aku jumpa dalam almari baju aku masa tu then aku terus teringat memori tu"jawab soojin.

Hannah memegang perutnya seolah olah dia sakit perut.

"Erm soojin kau tunggu sini kejap boleh? perut aku buat hal lah boleh eh?"

"Hah yerlah pergi kang tercirit dekat sini lagi teruk"soojin mula ketawa manakala hannah dah buka langkah seribu berlari ke arah tandas awam.

"Soojin"panggil seseorang yang cukup soojin kenal terus kepalanya menoleh ke belakang.

"Awak nak apa jibeom? Dahlah awak pergi layan si yeri tu dia dah tempah awak kan jadi boyfriend pergilah"ujar soojin dingin.

"Awak saya dengan dia tak ada apa-apa pun dia yang peluk saya, saya sayangkan awak soojin?"ujar jibeom sayu.

"Yelah tu sayang dahlah jibeom saya dah muak dengan alasan awak leave me alone"ujar soojin tegas.

"kalau awak nak saya ialah ibeom yang hannah ceritakan ni gelang yang kita pakai ni samakan saya beli untuk awak jugak"ujar jibeom menunjukkan gelang sama dengan soojin.

"Tak tak tak tak kau tipu kau bukan ibeom kau bukan ibeom argh"jerit soojin dia segera memegang kepalanya yang sakit.

"Tak saya ibeom soonie percayalah"jibeom ingin memegang tangan soojin tapi soojin menepis lalu berlari.

"Tak kau tipu kau tipu"soojin berlari hingga ke tengah jalan tanpa dia sedar ada sebuah kereta menuju ke arahnya.

"Yah soojin hati-hati"jerit jibeom lalu dia menolak soojin ke tepi.

Bush

Jibeom dilanggar lalu dia terbaring dengan darah yang mengalir di kepalanya dia memandang ke arah soojin.

"Ibeom jangan tinggalkan soonie"jerit soojin sebelum dunianya jugak gelap.


































[C] Boyfriend Dari Shopee (Jibeom)Where stories live. Discover now