L: Arınç'a tavır almışsın. Senin hakkında ondan öğrendiklerim sadece adın, numaran ve soğukluğun. Başka bir şey yok.
L: Kaç yıllık arkadaşına surat mı asacaksın?
Ege: Üzgün olduğumda yanımda olmayan insanların yıllarca yanımda olması bir şey ifade etmez L'.
L: Her anında yanında olmak istediğimi söylesem?
Ege: Altından kalkamayacağınız sözler söylemekte o kadar ustasınız ki...
L: Bana bir şans ver.
Ege: Ekran ardından bunu yapabilecek misin cidden?
L: Bazı sanal arkadaşların hikâyelerini duymadın mı?
Ege: Hikâyelerden çok sıkıldım.
L: Seni böylesine soğuk kılan şey mizacın falan değil. Bir şeylerin acısını içinde tutmakta ısrarcı davranıyorsun ve bu seni enkaza çeviriyor.
L: Elinden tutabilirim.
Ege: Bir enkazdan dünyanın sekizinci harikasını yaratamazsın.
L: En azından sekizinciye oynarsın.
Ege: Dokunduğum her şey yanıyor.
L: Dokunduğun taşta bile çiçek açmasını sağlayabilirsin.
Ege: Anlamıyorsun.
L: Anlamama izin vermiyorsun.
Ege: Zaman ver.
L: Hep zamana bırakarak bunca yıl tutmuşsun kendini.
L: Bir kere bile olsa anlat bana, Ege.
Ege: Neyi anlatayım?
L: Şu an nasıl olduğunu, nasıl hissettiğini. Dürüstçe. İyiyim, demek yok.
Ege: Nasıl mıyım? Öfkeli. Öylesine öfkeliyim ki... Daha dün bir kedinin ölümüne kendi elleriyle sebep olan o şerefsiz hiçbir rahatsızlık duymadan yeni bir sabaha uyandı, veterinere yetiştiremedim bile. Arkadaşım homoseksüel olduğu için baskıdan kurtulma yolunu intiharda buldu, o ölürken hiçbir şey yapamadım. Şu aşırı dindar hareket edenler öyle kusursuz ki(!) kendi çocuklarını altı yaşındayken cinsel ihtiyaçları uğruna kullanıyorlar. Birçok insan öylesine ölüyor, biz bir b** yapamıyoruz. Yapmıyoruz. Biri sesini mi çıkardı? "Duyar kasma." Biri kara mizah yaparak olaya dikkat çekmeye mi çalıştı? "Boş yapma." Biri kendini geliştirmek için bin tane kitap mı okudu? "Entelektüel görününce düşüyor mu böyle?" Ne yapsan suç bu dünyada. Tecavüzcüsü daha bir saat olmadan serbest bırakılırken, tecavüzcüsünü öldüren kadına "katil" deniliyor. Ben nasıl gülüp insanlara güvenme cesaretinde bulunayım? Nasıl soğuk davranmayayım, hissizleşmeyeyim? Asıl sorun kimde biliyor musun? Asıl sorun her türlü haltı yiyenlerde değil, olan biteni görmesine rağmen hiçbir şey yapma cesaretinde bulunmayanlarda. Utanıyorum insan ırkından olduğuma, her gün ölmeyi diliyorum ama zaten bir ölüden farkım yok. Ve ben böyle olduğumda kimse "Neden böylesin?" demiyor, "Çok soğuksun, ruhsuz herifin tekisin." deyip sırt çeviriyorlar. Bir şeyleri anladın mı şimdi?
L: Ege.
L: Farklı olduğunu biliyordum. Öylesine yaşayanlardan olmadığını biliyordum.
L: Ölmeyi dileme sakın. Senin gibileri zor ölür. Bana tutun. Tamam mı?
Ege: Taşıyabilir misin?
L: Sadece izin ver.
Ege: Adın ne?
L: Leyl.
Ege: Sondaki "a" harfini unuttun mu?
L: Hayır, direkt Leyl.
Ege: Gece.
L: Evet.
Ege: İsmin çok güzelmiş.
Görüldü
Ege: Ne dedim ki şimdi?
İletildi
Bölüm Sonu
Ege'ye kızmayın. Onun kalbi çok güzel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EGE | Texting
Short StoryL: Merdümgiriz misin? Dışarıdan çok soğuksun ama içinde galaksiler saklıyor gibisin. Tüm Hakları Saklıdır. -kalemdenpandomim Başlangıç: 07.08.2019 Yayım: 15.09.2019