L: Az önce "İnsanlar cenazelerde ölüme değil, ölen kişiye duyduğu pişmanlıklara ağlar." diye bir söz okudum.
L: O kadar haklı bir cümle ki...
L: Öldükten sonra söylemenin ya da daha doğrusu söyleyememenin bir faydası kalmıyor.
L: O yüzden çekinmeden söylemek gerek bazı şeyleri. İyi ki varsın, Ege.
Ege: Bu çok anlamlıydı. Teşekkür ederim.
Ege: Bana kırılma ama "Sen de..." diyecek kadar yakın mıyız, bilmiyorum ama yine de ruhuma dokundun. Var ol.
L: Yakınlığımızı sen bilebilirsin. Zaman veriyorum sana. Ancak yine de ince düşünceli olduğun için sen de var ol.
Ege: Bana, seni tanıma fırsatı verir misin?
L: O fırsatı zaten veriyorum.
Ege: Biliyorum ama bir de senden dinlemek isterim.
L: Başlayayım. En sevdiğim renk gri. Soğuk havalara bayılırım. Daha çok rahat giyinmeyi tercih ederim, şık olmayı değil. Mizah kitaplarını ve dram filmlerini severim. Komedi filmlerini sinemada izlemeyi sevmem çünkü insanların gülmek için para vermesini anlamıyorum, asıl ağlamak için nedenimiz olması gerekirken. Saygılı ve sakin insanları severim ama aşırı melankolik takılan insanları çevremde bulundurmayı sevmem. Zaten yeterince boğuluyoruz bir de fazladan melankoli eksik kalsın, bence. Din, cinsel yönelim vb. bireyin kendisine kalmasını tercih ederim; bunları paylaşmak zorunda değiller. Homofobikleri de sevmem fakat homofobiklere karşı özgürlük adı altında her haltın yenilmesini de saçma bulurum. Bir de söze en sevdiğim renk ile başlamamı da saçma bulurum ama hep yaparım.
L: Böyle işte.
Ege: Harika. Sondaki cümlenin sebebini biliyorum. İnsanlar, birini çok iyi tanımayı en sevdiği rengi, kitabı vb. bilmek sanıyor. Oysa bunları çevresindeki çoğu insan bilebilir. Bana göre birini tanımak, onun bir ölüme nasıl tepki verdiğini, hasta birinin hayata tekrar bağlanmasına nasıl tepki verdiğini, haksızlığa susup susmadığını, zihninde neyi taşıdığını, kötü şeyler yaşasa da iyi bir insan olarak kalmaya çalışıp çalışmadığını bilmektir.
L: Evet, tam olarak bu. Kafamdaki cevapla aynı olsa da senin bu paragrafına hayran kaldım.
L: Kimi kandırıyorum ki? Ben direkt sana hayran kalmaya başladım, sanırım.
Çevrimdışı
Ege: (":
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EGE | Texting
Short StoryL: Merdümgiriz misin? Dışarıdan çok soğuksun ama içinde galaksiler saklıyor gibisin. Tüm Hakları Saklıdır. -kalemdenpandomim Başlangıç: 07.08.2019 Yayım: 15.09.2019