Leyl: Paketi al.
Ege: Hangi paket?
Leyl: Kapının önündeki.
Ege: İyice anonim kıvamına geldin.
Leyl: Ne münasebet!
Ege: Tamam, almak için aşağıya iniyorum.
Ege: Ayrıca haftasonları yurttan eve geldiğimi bilmen gözümden kaçmadı.
Leyl: Seni fazla mı önemsiyorum ben?
Ege: Bu hoş.
Leyl: Yerinde Arya olsaydı "Kesin takıntılısın." derdi.
Ege: Arya, en yakın arkadaşın mı?
Leyl: Doğru.
Ege: Şaşmamak lazım, böyle gıcık çıkarımları ancak yakın arkadaş yapabilir.
Ege: Paketi aldım, yukarı çıkıp açmam için birkaç dakika izin ver.
Leyl: Tamamdır.
Ege: Hey! Bu bir kitap serisi.
Leyl: Evet, okumayı çok seviyorsun.
Ege: Teşekkür ederim, harika bir hediye.
Leyl: Teşekküre gerek yok. Umarım asıl detayı anlarsın.
Ege: Asıl detay mı?
Leyl: Okuyunca anlamaya başlayacaksın.
Ege: Küçükken annem sürekli wi-fi şifresini değiştirip elime bir kitap veriyordu. Şifre herhangi bir sayfada saklı, deyip benim kitabı bir günde bitirmemi sağlıyordu. Asıl detay ne biliyor musun? Şifre, kitabın herhangi bir sayfasında bir kelime oluyor ve sonra silinmek üzere altı çizilmiş şekilde beni bekliyor. Yani kitabı mutlaka okumak zorundayım.
Leyl: E, bu çok iyi yöntem! Bunu ileride ben de çocuklarıma uygulayacağım.
Ege: Evet ama bu yapılır mı ya?
Leyl: O zamanlar sıkılsan da şu an birçok kitabı bitirmiş durumdasın. Bu açıdan bakınca aşırı iyi değil mi?
Ege: Öyle. Annem hep klasikleri bitirmemi istiyordu. En son bu yöntemi kullandı.
Leyl: Daha basit yöntemler vardır.
Ege: Ne gibi?
Leyl: Bağlantı kablosunu saklamak?
Ege: Öncesinde onu denedi ama ben mükemmel yeteneklerimle buluyordum. Her defasında.
Leyl: Sen tüm sülaleye kök söktüren bir hayta mıydın?
Ege: (:
Leyl: Aman aman!
Ege: Gayet dolu dolu yaşadım.
Leyl: Hızlı yaşayıp genç ölmüşsün.
Çevrimdışı
Leyl: Yanlış bir şey deyince çevrimdışı olmak yerine ağzıma ... daha iyi!
Tek tik
Leyl: Harika. (:
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EGE | Texting
Short StoryL: Merdümgiriz misin? Dışarıdan çok soğuksun ama içinde galaksiler saklıyor gibisin. Tüm Hakları Saklıdır. -kalemdenpandomim Başlangıç: 07.08.2019 Yayım: 15.09.2019