1.1

580 72 72
                                    

"Kötü müydü çok?"

"Değildi bebeğim. Youngjae'm de merak etmesin beni, umursamıyorum Yugyeom'u artık dedi. Yersen."

Jaebeom ellerini saçlarımda gezdirirken bunları söyleyince gülmüştüm.

"Çok kırılgandır o. Ama çabuk atlatır. Güveniyorum ona ben"

"Aranızdaki bağı çok seviyorum doktor. Çok güzel."

Gülümseyip sevgilimin elini tuttum.

"Tanışmamıza vesile oldu o. Gidip elini ayağını öpsem yeridir."

"Mark ile onu sen mi tanıştırdın?"

"Evet ama ben aralarını yapmaya çalışmıştım. Kanka oldular. Nasıl oldu bilmiyorum cidden."

Böyle dememle sağlam bir kahkaha atmıştı.

"Jinyoumg pek sevgili isteyen bir tip değil. Yugyeom ile çıkmaya başladığında ona karşı çok ağır şeyler hissettiğini düşünme sebebim de buydu zaten. Tabularını yıkmıştı çünkü"

"Peki sen?"

"Ben?"

Kaşlarını çattığını görünce kendimi açıklama ihtiyacı hissettim.

"Sen sevgili istiyor muydun yani?"

"İstemekle oluyor mu doktor? Sen ben istediğim için mi çıktın karşıma? Tamamen tesadüf. Aşk tesadüfleri sever güzelim. Bu kadar çok düşünme. Seni seviyorum, beni seviyorsun ve kader bizi birleştirmeye karar verdi. Bu kadar basit "

Sevgilimin ağzı cidden iyi laf yapıyordu. Aynı anda tüm sinirim ve gerginliğim geçmişti.

" Beni seviyor musun cidden? "

Gülüp saçlarımı karıştırdı.

" Benim evimdesin, göğsümde yatıyorsun ve ben akrep yelkovana yakınlaştığı her an öpüyorum seni doktor. Sence seni sebiyor muyum?"

"Sanırım evet"

"Bence hayır."

Gözlerimin şokla açıldığını ve dolduğunu hatırlıyorum. Bunu görünce gülümseyip dudaklarını benimkilerle buluşturdu dikkatle.

"Seni sevmiyorum doktor."

Bir kez daha öptü beni.

"Sana aşığım."

Bir kez daha öptü.

"Hatta o kadar aşığım ki aşk adı verilen insanlar tarafından kutsallaştırılmış o kelime bilr tamamlayamıyor sana olan hislerimi. Yavan kalıyor. Sensiz geçirdiğim her saniye kalbime kanal tedavisi yapıyorlarmış gibi hissediyorum"

Yüzümü ekşittim.

"Neden kanal tedavisi?"

Gözlerini kocaman açtı.

"Ne kadar acıttığını biliyor musun sen doktor?"

Güldüm. Güldü.

Sonra tekrar yaklaştı bana ve burnumu öptü büyük bir dikkatle.

"Sana olan sevgim, şu kısa süreli dünyada şüphe duyacağın son şey bile olmasın doktor. Çünkü içimde hissettiğim en gerçek şey sana olan hislerim. Sana olan hislerim, daha önce hissettiklerimi solluyor"

3,2,1 SMILE - 2jaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin