Навън с приятелки

18 2 0
                                    

Вчера се срещнах с Ради и Лиа. Бяхме се уговорили да се срещнем в двора на старото ни училище. Оттам тръгнахме към мол "Сердика център".

Там си говорихме смяхме се и тем подобни. Говорихме си за обичайната тема на едно момиче - момчета. Та всяка от нас каза кой харесва. Аз харесвам едно момче на име Ефе от миналото ми училище. За Ради е топ секретно кой харесва така че не казвам. Лиа харесва пък един актьор  *не казвам име*. Всяка от нас разаказа за случка преживяна с момчето което харесва, но само Лиа си мечтаеше.

Така минаха около два или три часа в приказки и Най-накрая решихме Ради да ни заведе на някои места според нейния и моя вкус. Лиа не ги хареса.

Тя иска да е добро момиче. Че кой е добър в днешно време.

Та така до местата на Ради. Първото място беше един подлез който тя го нарича "Гангстерското място", защото е целият в графити по стените. Второто място беше едно като за упражниления по паркур.

Мен и Ради не ни е страх от високо, но Лиа я е шубе да е на не по-високо от метър.

След тази тренировка. За Ради.  ( мен ме мързеше да скачам от стени и такива)

Ние се насочихме да се прибираме, като изпратихме Лиа до някъде си. При училището.

Аз и Ради се насочихме към моята къща, защото каката на Ради живеела на близо до мен.

Минахме по подлеза и Ради ме умоляваше да съм с нея (макар че исках и не ми се прибираше) аз й казах че майка ми ми е казала нещо и че трябва да се прибера.

Прибрах се в нас и казах на майка ми какво липсва и се насочих към кревата да поспя.

Нещо ми беше не на кеф и се събудих отидох в кухнята защото корема ми така изкъркори че имах чувството че е нещо средно между вой на вълк и реване на мечка.

Влязох в кухнята и видях майка ми. Тя си гледаше нещо на таблета и не ме забеляза. Използвах момента да я стресна. 

Аз:
Хей. Защо не ми писа по месинджъра че си тук. (така тя ме усведомява че е в кухнята)
Майка ми:
Абе дете изкара ми акъла.
Мисъл:
Точно това исках да направя
Аз:
Ем сори.
Майка ми:
Нищо.

Та отидох и си взех нещо от хладилника, подсмихвайки се как стрестах майка ми. Това беше хит, а физиономията й безценна. 

Отидох на масата изядох храната си изпих една чаша чай и си легнах.

Една историяWhere stories live. Discover now