Днес се събудих в 5:30 сутринта от тъпата аларма. Днес сме на море. Станах извърши си процедурите в банята, облякох се и се запътих към вратата на апартамента, взимайки раницата си.
Тате не спираше да се кара на брат ми и беше много смешно да ги гледам как се карат. Изведнъж ми хрумна нещо.
Провикнах се:
-Ако не побързате ще закъснеем.
Като по чудо брат ми и баща ми престанаха да се карат и си взеха нещата и се запътихме към колата.
~10 минути по-късно~
Стигнахме пред Vivacom където баща ми чакаше един негов приятел Кенан (Кената) и сина му Тони. Те влезнах в колата и потеглихме.След 2 часа лигавщини и маймонджолъци решихме да отбием за да се наядем. Отидохме до бензиностанция OMV и там ядохме по една баница със сирене и спанак. След това пак се качих е в колата и потеглихме.
След още 2 часа лигавщини и маймонджолъци решихме пак да спрем но този път на Mc Donalds. Там ядохме пържени картофи и пак се ксчихме в колата и потеглихме. По пътя видях малко странна за мен сграда.
След още 3 часа вече бяхме пристигнали в Созопол. Оставаше само да намерим общежитието и апартамента.
Намерихме ги и общежитието беше номер 22, а апартамента номер 6 имахме и е един апартамент не знам защо. Той беше номер 5.Настнихме се. Оправих е багажа. И отидохме да разгледаме. Имаше многооооооооооооооо голяма тераса от която се виждаше морето.
Това бе за днес.
Дано ви хареса.