Днес ме събудиха по-рано от обикновено. Искам да кажа, че майка ми ме събуди в 07:00 сутринта(ужас) и закусихме. После преди да тръгне даде на мен и брат ми задачи за вършене(двоен ужас).
*задачите*
1. Почистване и подреждане на стаята ни. (Стаята е на мен и брат ми)
2. Пускане на пералния.
3. Измитане и измиване на апартамента.
4. ДА НЯМА ЧИНИИ В МИВКАТА.
5. Изхвърляне на боклука.Това е списъка с нещата за вършене. Майка ми ги разпредели така:
Крисо:
2., 4.
Аз:
3., 5.
И двамата:
1.
(пиша числата защото ме домързя да пиша отново целия списък)Аз изметох и измих апартамента(естествено с музика) и изхвърлих боклука. Крисо изми чиниите.
*срещата с Мери*
Мери(една от НДП) ми каза да отида до "The Mall" там щяхме да се срещнем,ноооо тя реши в нейния блок. Така тръгнах нятам. Много се вълнувах за тази среща. Не я бях виждала от....доста време. Та отидох до блока й. Тя бе на петнайстия етаж. Изумих се. Оттам се виждаше дори моята вила и блока ми в Младост 1А. Тя реши да отидем в една градинка и да поиграем с Джиджи.
А да само да кажа, че Джиджи вече я няма. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Не е kill, а батко ми я изхвърли. 😭😭😭😭😭😭
Поиграхме с нея и се насочихме към някакъв магазин. Мери си взе бонбони и сладолед(ягодов). После пак отидохме в градинката и след около тридесет минути бяхме пред мола. Разглеждахме магазините и мен ме заболяха краката. Оплаквях се на всеки две секунди. Накрая казях че ще си тръгвам и си тръгнах.