Значи днес станах и ми беше мега тъпото, че няма да ходя на плаж и реших да направя нещо поне.
В нета открих някакъв си парк Възраждане и реших да отида без да си имам и на идея къде е.
Та слязох на Опълченска и още на метрото един дядо започна да ми закача кучето и да ми приказва на английски.
Обясних му, че не говоря английски, а той ме накара да вървя в неговата посока, а аз тръгнах, защото....кой знае🙄
С жестове и помощ от телефон разбрах, че е турист и иска да му подам кучето си. Първо предложи 100лв, а накрая стигна до10,000 ( не се ебавам)
Пита ме дали знам други езици и обясних, че уча испански и.....реши да ми заговори на испански😣.
Та стана ясно, колко уча в даскалоПо някаква странна случайност той зави нанякъде, но първо се ръкува с мен естествено😂.
После пробвах да се опътя с тела ми, но той не реагираше( колко яко🙄)
Та имаше адски много коли, хора, бръмчалки, слънце и една много яка сграда с нарисувани орли😍
Загубих се яката и си нямах и на идея къде съм, а на кучето му стана жега и не искаше да върви🙁
Питах едни баби за парка и те ме насочиха на някъде, та след бая време вървене на нз къде се озовах на мол София( аз дори не вървях в тази посока ┐( ∵ )┌ )
Минах покрай група французи, които ги беше страх от пинчера ми( Тея па) и покрай бабичка, която ми направо забележка, че е пуснат.
Имаше клошари по пейките и един, който искаше да ми лови кучето😤
Та след едно безкрайно лутане стигнах до шибания парк, който се оказа градинка😐
Някви деца се бяха събули боси и минаваха през фонтана( исках и аз ама ме беше срам😖)
Там строяха аква парк и много искам да отида като е готов 😁
На връщане видях един автобус без покрив( виждам за втори или трети път🙄)
Та докато опитам да си спомня пътя и белким да се прибера жива( милиони колиииии) видях един от моя клас\(◎o◎)/
Беше с майка си и ме видя, но и двамата се направихме, че не се познаваме ( дори нз дали беше той.) 乁[ ◕ ᴥ ◕ ]ㄏ
Та рискувах и тръгнах по някакъв непознат път просто така, а кучето вече едва се придвижваше ( нищо чудно да е станало 40 градуса🤔)
Иии след около една минута излязох точно на метростанцията 🤯🤯🤯🤯 ( WTF КАК)
В метрото ме заговори една непозната на моята възраст и аз се стегнах цялата от страх ( оди ме разбери)
С нея си говорихме за кучето, за брат ѝ, за нейното хъски и накрая ми стана приятна╮(. ❛ ᴗ ❛.)╭
Та тя ми каза чао и слезе на моята спирка и трябваше да вървим заедно, защото бяхме в една посока, а си бяхме казали чао ( почуствах се тъпо)
Кучето не искаше да върви в жегата ама аз го оставих и тръгнах към нас и то тръгна ще не ще, аааа.
Ииии така, край!
YOU ARE READING
Истината за мен!
RandomДа кажем блог, в който ще гледам да представя истинското си Аз колкото се може по - обстойно (или пък не🙄). Ще има и прости неща за мене, ще има и по - лични.... ама квото такова. Ако някой иска да разбере нещо за едно комплексирано фантазьорче ка...