1) Мога да жонглирам с три топки и донякъде с четири. 🤹♀️
2) Имам приятелка баба на около 50, с която често излизам и обожавам да прекарвам време. Тя се държи като дете, буквално постоянно вика, смее се силно, радва се на висок тон на най-малките работи и отива да гали чуждите кучета. 😂😂😂
3) Всяка нощ записвам сънищата си на телефона, дори да се събудя през нощта първата ми работа е да си запиша съня. От както започнах помня много повече от сънищата си, средно от 3 до 12 на нощ. Също така правя всичко възможно да ги тълкувам без да използвам съновници. Понякога сънувам осъзнати сънища, имам сън в съня или сънна парализа( рядко).
4) Забола съм три костилки от авокадо на клечки за зъби и съм ги потопила наполовина във вода, за да пуснат корен, но само едното е пуснало ( виж снимката горе)
5) По принцип съм десничарка, но напоследък се уча да си ползвам лявата ръка. Вече мога да пиша и с двете си ръце официално.
Дясна⬆️
Лява ⬇️
6) Вярвам във всякакви вселенски закони и всичко свързано с езотериката, но не подкрепям религиите.7) Често медитирам.🧘
8) Откакто започнах да се интересувам от астрология разбрах, че хората я отписват като прочетат нещо за собствената си зодия което им се струва не съвсем правилно или много общо, но това си има обяснение. Ако човек се порови малко по-навътре ще разбере, че никой не е само зодията си. ( Тук мога да напиша цял роман, така че спирам)
9) Мога да изпея само една или две песни( абе някъде там) на английски. 😂😂
10) От отдавна изхвърлих всички глансове и вазелини за устни и сега си ги мажа само с мед ако има нужда.
Ако това ви се струва странно......знаейте, че има още доста.
Можете да ми пишете ако имате въпроси или просто ви е скучно🤗
KAMU SEDANG MEMBACA
Истината за мен!
AcakДа кажем блог, в който ще гледам да представя истинското си Аз колкото се може по - обстойно (или пък не🙄). Ще има и прости неща за мене, ще има и по - лични.... ама квото такова. Ако някой иска да разбере нещо за едно комплексирано фантазьорче ка...