Сънищата и аз

36 7 6
                                    

Миля, че ме бива да тълкувам сънища, а и отдавана имам огромен интерес към тази тема, за това ще напиша моите собствени тълкувания на някои мои сънища.
Не използвам съновници, защото това е най - тъпото нещо на света. Ако някой иска мога да му кажа защо.

                          ***

Сън:

Правя тест по биология . Първо знам отговорите на въпросите, но разбирам, че има още въпроси на другата страница, чиито отговори не знам.

Тълкуване:

разбирам, че това, което знам е само половината от цялото и има още толкова, за което не съм съзнавала, но сега разбирам и двете части.

                     ***
Сън:

Целят ме с балони с вода. Първо бягам да се крия с В***, но после отивам към тях и казвам да ме целят и, че са свободни. Едното момиче прецака нападението им и вече не ме целеха. В*** беше изплашена  от безстрашието ми. Опитвам да в успокоя.

Тълкуване:

*Водата репрезентира чувствата, емоциите и като цяло емоционалното ни състояние.

Опитвам се да бягам от буйните си емоции, които сякаш се опитват да ме повалят и съсипят. Слагам край на това като се изправям лице в лице с тях и давам свобода да чувствам това което чувствам, без да бягам от него. Спирам да усещам, че чувствата ми ме съсипват. Опитвам да успокоя частта в мен, която е свикнала нон стоп да бяга и никога не проявява смелост.

                               ***

Сън:

Странна баба ме подстригва. После ме изкъпа, но аз си облякох същите дрехи и ми се скара за това. Осъзнах, че не съм тук да ходя на плаж, а да се забавлявам.

Тълкуване:

Една част от мен се стреми към промяна, усъвършенстване и премахване на мърсотията от мен. Аз обаче я смятам за странна и продължавам да си се придържам към старите вредни навици, мислено  обвинявайки се за това. Осъзнавам, че не съм тук, за да изпълнявам задължения, а да се забавлявам.

                            ***

Реших да напиша това, вдъхновена от вчерашния си осъзнат сън, който беше изненада и за мен. Буквално никога не бях осъзнавал толкова ясно факта, че сънувам и не бях контролирала съня си в такъв мащаб.

Истината за мен!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang