Слочаеност? не мисла!

30 7 3
                                    

Ето нещо странно за мен. 🙉

Преди близо година когато започнах да се занимавам с астрология, езотерика, вселенски неща, бля бля бля си направих лист ( така ли се нарича🙄 )  в Word, казващ се " Вселена" където да пиша неща, които уж са на "късмет" или "случайни", но знаех, че това е законът на привличането и, че всъщност трябва да се науча да забелязвам малките неща, с които вселената ми помага.

Сега, след като ме сметнахте за луда преразказвам някои от нещата, които съм записала. 😂

***

Ставам за училище в 6 и правя нещо, което никога не правя - взимам си всички учебници, без да мисля, че с момчето с което седя винаги се уговаряме да носим по половината. По пътя докато си мъкна тежката чанта, естествено осъзнавам каква глупост съм направила и си викам " уффф".
Отивам на даскало и какво - него го няма и не ми е казвал, че няма да идва.
Веднага записвам това с усмивка на лице и си викам " благодаря, Вселено". Не, че учебниците бог знае колко ги ползвам, но важното е друго.

***

Мисля си как трябва да се запиша на актьорско майсторство и близо месец след това госпожата по биология вика
" Ама вие сте много срамежливи бе, трябва да се запишете на актьорско майсторство"

***

Писах в една група във фб нещо за намордници за кучета и един човек от долу ме поправи, защото вместо на "намордник" бях написала "наморник". След седмица един човек в метрото обяснява как цял живот си е мислил, че е "наморник", а не намордник.

***

Вървя навън и се питам колко е часа, но ме мързи да си извадя телефона от джоба. След десетина минути някакъв младеж зад мен попита друг колко е часа и аз чух колко е.

***

Исках да заговоря една жена, която не понасям, а тя никога не ме заговаря. След близо седмица ме помоли да и светна лампата в хода.

***

Dreamst666 ме предупреждаваше, че мога да намеря червеи в храната си. След седмица намерих червей в картоф докато го белех. 😂

***

Есента тати не искаше да ходим да събираме орехи и аз се примирих че пак няма да ям. След седмица намерих две торби с орехи оставени до една пейка и си ги взех.

***

Кучето не трябваше да яде, но беше адски рано и аз забравих и точно да му отчупя от банана си и асансьора дойде, за да ме спре от това сякаш.

***

Мама се връща изморена от работа и аз и съобщавам, че няма нищо за ядене. Много недоволна ме хваща и отиваме да пазаруваме в Лидл като през цялото време ми се оплаква. Малко преди да излезем от магазина мама се сеща, че преди няколко дни е идвала тук и си е забравила плик с неща в шкафчето и си го взе.

***

Питах един човек за породата на кучето му, но той като ми я каза нищо не разбрах защото много фъфлеше, но ме беше срам да го попитам пак. Сигурно след повече от месец брат ми ми показва някакво куче и ме пита каква порода е, а после ми казва "Лайт тетиер", каквото е кучето на човек.

***

Трябва ми да сметна 0,5 × 2. Отварям калкулатора и там пише точно това.

***

Не можех да разбера какво означава да сънуваш, че те боли зъб. На следващия ден попаднах на такава статия във Фейсбук.

***

Бах пуснала една обява по интернет и ми се обадиха чак от Провадия. За първи чух тоя град и се питах къде е. След седмица госпожата по география ни обясняваше нещо за него.

***

Рано сутринта четох една статия за Рак. После видях плакат за тази болест, а по-късно през деня едни съученици говориха за нея.

***

Сещам се за една дума на английски и решавам да я видя в речника ми, защото знаех, че я има там. Отварям на рандом страница и думата е точно там.

***

Вчера реших да прочета някои от значенията на картите Таро. Бях прочела само на една от тях и влязох в един сайт, за да си изтегля карта и буквално ми се падна единствената карта, на която знаех значението.

***

Преди малко си гледах инста и видях една снимка. bonbon_442 ми я прати след няколко минути.

***

Осъзнах, че са адски много и не мога да ги събера, но да.....човек трябва да забелязва, че му се помага.

Истината за мен!Where stories live. Discover now