1) От Август месец не съм яла месо и не смятам да започвам отново. Също така се старая да избягвам всички боклуци. ☘️🌿🍀🍃🕊️🌳
2) Ще се опитам да изключа от живота си неща като шампоани и сапуни, съдържащи сулфати ( пълна химия) защото кожата на скалпа буквално толкова ми се изсушава от тях, че имам малки ранички по нея. Пък и продуктите без сулфати са много по - естествени ( био) Има шампоани, които се водят био и са със сулфати, аз лично се подведох..... ( Майка ми не е много ок да дава 25 лева за такъв шампоан, така, че най - вероятно ще се къпя с бебешки, които съдържат по - малко и по - леки сулфати 😣.... )
3) От края на миналата година имам правило да изхвърлям по три боклучета, намерени навън в кофа за рециклиране. Забелязвам, че все на една пейка има адски много боклуци и се чудя да направя нещо оригинално като табела и да я сложа там, ама нз какво. ( Вие го измислете)
4) Имам плик на бюрото ми, в който събирам хартия и найлон и ги изхвърлям разделно.
5) Пия вода от стъклена бутилка.
6) В стаята ми вечно има комари и вече не ги убивам, а ги хващам в едно шише, оставено специално за тази цел и ги пускам навън ( Разправия е ама....)
7) Опитвам се да не взимам найлонови пликчета като ми предлагат по магазините, а найлоните в нас ползвам многократно. ( Накарах мама да си носим нещата от Лидл на ръце, защото бяхме забравили торбата от плат 🙄)
8) Давам си всички жълти стотинки на просяци или на хората, които пеят, свирят и правят какво ли не в метрото. ( Аз давам от себе си, а какво ще ги правят те си е тяхна отговорност, аз съм дала възможност за по - добър живот)
9) ЗА съм за електрическите тротинетки, които имам чувството, че завзеха София, или по - скоро центъра. Също и съм ЗА електромобилите. ( Веднъж видях един да се зарежда в електрически стълб и ми стана адски интересно)
10) Има много още какво да се направи за природата и за нашето всеобщо здраве......и оцеляване за вбъдеще, но ако всеки направи по малко добро, било то да вдигне боклуче, да нахрани гладно животно .... или човек, да не подкрепя насилието над животни, да използва градския транспорт ако щете, то това добро ще му се върне. ( Вселенски закон, така че не спорете)
YOU ARE READING
Истината за мен!
RandomДа кажем блог, в който ще гледам да представя истинското си Аз колкото се може по - обстойно (или пък не🙄). Ще има и прости неща за мене, ще има и по - лични.... ама квото такова. Ако някой иска да разбере нещо за едно комплексирано фантазьорче ка...