Bab 1

367 34 32
                                    

"Yeon tergoda dengan gigi arnab tu sebab dia mereciks bukan? So, kalau your taetae lagi shekshi dari gigi renab tu, confirm yeon terpikat, benerkan?-your sexy tae-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Yeon tergoda dengan gigi arnab tu sebab dia mereciks bukan? So, kalau your taetae lagi shekshi dari gigi renab tu, confirm yeon terpikat, benerkan?
-your sexy tae-

———————
"KYAAAAAAAAAAAAAA!!!"

"Omo omo hensemnyeeee!!"

"Mereciks yall!"


"OYEMGIIII!! Bidadara mana tersesat kat bumi ni?! Bapak hensem siaa!!!"

Park Hayeon.


Itulah manusia yang berfangirling tak ingat dunia.

Jeon Jungkook.

Jejaka paling hot di SOPA High School. Hidungnya yang mancung terletak elok di muka. Dua ulas bibir yang nipis. Taik lalat yang berada di bawah bibir memaniskan lagi mukanya yang serba hensem itu.

Tidak ada cacat cela. Semuanya sempurna. Full package!

Fuh author tulis pun hampir terpikat. Ingat taehyung yeon! Ingat taehyung! Hehe sorry terlebih pulak 🙊 ok back to the story.

Itulah jejaka yang di-stalk oleh gadis ini. Siapa lagi kalau bukan hayeon guys!

Dia tersenyum simpul bila encik crush nya lalu. Yes, her crush is Jeon Jungkook.

"Comel yang amatt sihh! Emang aku ini bermimpi?"

Sudah masuk yang ke 9998 dia berfangirling. Kim Taehyung, sahabat forever yang setia menemani yeon ke mana sahaja mampu menunjukkan riak menyampah kuasa dua!

"Ergh kau ni yeon, tak habis-habis fangirling dengan gigi renab tu. Menyampah sia. Boleh cair taik telinga aku dengar kau terjerit-jerit bagai."
Kata Taehyung dengan nada menyampah.

"Euww. Apa ni mention taik taik bagai ni. Geli gila. Sukati aku lah nak fangirling macam mana pun! Dia crush aku kan!" Bebel yeon sambil mencebik dengan riak menyampah.

Baguslah. Dua dua menyampah. Memang friendship goals betul diorang ni.

"Dahlah dari kau buang masa terjerit jerit kat orang yang tak berfaedah ni, baik kau fangirling pasal aku. Aku hensem apa. Lagi hensem dari gigi renab tu. Iyakan iyakan?"

"Ceh, angkat bakul sendiri rupanya. Dahlah malas layan kau. Kbai." Terkumat-kamit yeon menyumpah seranah Taehyung sambil meninggalkan Taehyung sendirian.

"Weh ketot! Tunggu lah aku!!" Teriak Taehyung sambil mengejar yeon yang mula tinggalkan dia.






Konon kata sahabat tapi bila nak usya encik crush lah apalah selalu membebel dia ni eyyy!



———————
A/N🌸

So far? Baru bab satu😗 tunggu next bab okie? Sorry sangat kalau tak best ke klishe ke hm nak buat macam mana kan? Still newbie guys 🥺☹️
Oh ye, yeon nak bagitahu yang yeon akan hapdet bende oren ni sabtu ahad atau cuti sekolah ataupun time yeon free 💕 okie?

Mohon vote and comment ye🙏🏻
Support me ye gais 🥰
Love u all💗

[OG]Heartbeat|KTHWhere stories live. Discover now