Bab 19

107 21 52
                                    

Are you ready?

"ᴀᴋᴜ ᴋᴇᴄᴇᴡᴀ ʙɪʟᴀ ᴏʀᴀɴɢ ʏᴀɴɢ ᴊᴇɴɪs ᴛᴀᴋ ᴛᴇᴘᴀᴛɪ ᴊᴀɴᴊɪ ɴɪ"-Kim Taehyung alien-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"ᴀᴋᴜ ᴋᴇᴄᴇᴡᴀ ʙɪʟ ʀɴɢ ʏɴɢ ᴊᴇɴɪs ᴛᴀᴋ ᴛᴇᴀᴛɪ ᴊᴀɴɪ ɴɪ"
-Kim Taehyung alien-

                        ———————

Mata mereka bertembung.

Hayeon POV

Aku berbual dengan Jungkook lantas tergelak saat Jungkook menunjukkan wajah yang sememangnya bagi aku amat kelakar.

Baru aku tahu Jungkook seorang yang suka menghiburkan orang. Dia bukan tipikal seperti lelaki di luar sana, talam dua muka.

Tapi, jejaka yang duduk di hadapannya sekarang ini suka mempamerkan sikap yang orang tak akan sangka.

He just being himself.

Macam Taehyung.

Tiba-tiba je rindu dia hm.

Kenapa aku rasa macam diperhatikan?

Aku mengangkat wajahku dan mataku terbuntang luas.

I-itu bukan ke T-Taehyung?

Riak wajahnya betul-betul menunjukkan bahawa dia amat kecewa dengan aku.

Tapi kenapa dia kecewa?

Jap

Bukan ke—

YA TUHAN AKU ADA JANJI DENGAN DIA HARINI STUDY SAMA SAMA DI LIBRARY?!!

Kau memang bodoh, Park Hayeon.

"Hayeon?" Jungkook memandang aku dengan kehairanan.

Aku abaikan soalan Jungkook dan susuk tubuh Taehyung keluar dari cafe dengan pantas.

Aku berdiri lalu berlari keluar dari cafe itu untuk mengejar Taehyung.

"T-Taehyung!"

Aku memanggil nama nya lalu sempat menangkap pergelangan tangannya.

"Kau nak apa?!" Dia menepis tangannya.

"A-aku boleh explain! Maaf—

"Tak perlu nak explain ke apa! Aku tak hamak kemaafan daripada kau, Park Hayeon!" Taehyung memandang tajam lalu mahu beredar dari situ.

"Taehyung—

Aku menangkap pergelangan tangannya sekali lagi.

"JANGAN GANGGU AKU!" Dia menepis tangan aku dengan kasar.

Aku tersentak. Air mataku mula bertakung.

"T-Tae—

"KAU TAK FAHAM BAHASA LAGI KE?! KAU TAHU TAK AKU TUNGGU KAU DALAM PERPUSTAKAAN KONON NAK STUDY TAPI LAST LAST KAU PERGI DATE DENGAN MAMAT TU! AKU TUNGGU KAU 3 JAM! AKU CALL DAN CHAT KAU BANYAK KALI TAPI KAU TAK JAWAB SATU PUN! AKU PENAT LAH DENGAN KAU NI!" Jerkah Taehyung.

[OG]Heartbeat|KTHWhere stories live. Discover now