Siapa silent reader aku hantar saka seokjin depan pintu bilik korang
"sᴀᴡ ʏᴏᴜ ᴀᴛ ғɪʀsᴛ sɪɢʜᴛ ɪs ᴍʏ ʜᴀᴘᴘɪɴᴇss"
-Jungkook kacaks-———————
"Thank you Kook hantar Yeon balik" Hayeon tersenyum manis. Langkah mereka terhenti di depan rumah teres dua tingkat.
"It's okay hehe" ucap Jungkook dengan tersenyum malu seraya menggosok lehernya.
Comel hm
Hayeon menuju ke arah pagar rumahnya. Dia merasakan Jungkook masih berada di depan rumah. Hayeon menoleh memandang Jungkook.
Jungkook berdiri statik dengan tangannya masih menggosok lehernya. "Waeyo Kook? Any problem?" Soal Hayeon dengan kehairanan.
"Erm boleh tak erm kita keluar hujung minggu ni?" Jawab Jungkook dengan wajah yang kemerahan. Hayeon ketawa kecil.
'Lahai comelnya crush aku' bisik hati Hayeon.
"Eh why not? Boleh boleh boleh" Hayeon senyum ceria.
Suka gila si Hayeon dapat keluar dengan crush.
"Gumawo Hayeon erm saya balik dulu" ucap Jungkook.
"Sama sama Kook and hati hati" Hayeon menyelit rambutnya di belakang telinga.
Selepas kelibat Jungkook hilang, Hayeon memecut masuk ke dalam rumah. Nak ber'fangirling' katanya.
———————
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAA" jerit Hayeon sambil berlari keliling sofa di ruang tamu.
Tak tahu lah nak cakap apa ;-;
"AAAAAAAAAAAAAA—
PPAP!
Satu balingan tepat pada muka gojes Hayeon. "B. I. S. I. N. G" ujar seorang kanak-kanak perempuan dengan selamba.
Mata Hayeon membulat lantas mencekak pinggang. "Yah!" Pandangan Hayeon menjadi tajam. "Mana adab kau ha budak!?"
Hayeon pandang kecik besar kecik besar je."Tch bisinglah makcik semak je kacau orang tengok tv" kanak-kanak itu memberi pandangan aku-malas-nak-layan-kau.
"APA!? MAKCIK!!! YAH! MICHISEO!" Terbeliak mata Hayeon bila mendengar panggilan makcik dari mulut budak puaka itu.
YOU ARE READING
[OG]Heartbeat|KTH
Fanfic"Tak apa kan crush aku bff sendiri" -Kim Taehyung- " Tae kita kawan sampai mati tau! Hehe" -Park Hayeon- "Aku akan rampas yeon dari kau taehyung" -Jeon Jungkook- Mampu ke bila crush aka kawan baik kau suka kat orang lain? Pendam atau confess? Yes o...