Bab 15

114 17 33
                                    

Miss me?

"sᴀᴋɪᴛ ʜᴀᴛɪ ᴅɪsᴇʙᴀʙᴋᴀɴ ғᴀᴋᴇ ʟᴏᴠᴇ ʟᴀɢɪ ᴘᴇʀɪᴛ ᴅᴀʀɪ sᴜᴋᴀ ᴋᴀᴛ sᴇsᴇᴏʀᴀɴɢ ᴅᴀʟᴀᴍ ᴅɪᴀᴍ"-Park Hayeon menawan-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"sᴀᴋɪᴛ ʜᴀᴛɪ ᴅɪsᴇʙᴀʙᴋᴀɴ ғᴀᴋᴇ ʟᴏᴠᴇ ʟᴀɢɪ ᴘᴇʀɪᴛ ᴅᴀʀɪ sᴜᴋᴀ ᴋᴀᴛ sᴇsᴇᴏʀᴀɴɢ ᴅᴀʟᴀᴍ ᴅɪᴀᴍ"
-Park Hayeon menawan-

                        ———————

Hayeon POV

Ting! Ting!

"HUARGHHHHH!" Aku bangun dalam keadaan duduk di atas katil. Aku tercari-cari iphone aku di atas meja kecil bersebelahan katil dalam keadaan mata tertutup.

"Siapa pulak chat aku pagi pagi buta ni?" Rungut aku.

Padahal dah pukul 10 pagi hm

My Kookie🐰❤️

Annyeong yeonnieee

Good morning! It's me your kookie🙈

❤️

8:03 am

"Eo? Jungkook? Dia rupanya hm" aku berkata dengan mamai situation.

"BWOYAAAAAAA!? JUNGKOOOKKK CHAT AKU?!!!! SJKSJSJSJSJSKSK"

"DIA BAGI AKU LOVE LOVE WOI"

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"

Kreeekk

Sedang aku sedang sibuk ber'fangirling'. Pintu bilik aku terbuka. Tiba-tiba sesuatu terbang ke arah muka aku.

KTANGG!

"YAH! ASAL BALING SUDIP KAT AKU NI PENDEK! SJSKSKSK"

"Baik kau senyap sebelum aku panggil Army baling kuali Seokjin BTS bertubi-tubi" mata Jimin mencerlung tajam memandang aku.

Lalu dia menutup pintu aku. Bukan menutup, MENGHEMPAS!

"WOI TERCABUT PINTU AKU WOI"

"KAU DIAM"

Sabar itu separuh dari iman.

Aku tahan diri aku dari memukul abang aku. Aku kan adik mithali ehek.

Aku sambung menaip pada skrin iphone aku.

                                         My Kookie🐰❤️

                              Annyeong Kookie-ah❤️

                                  Good morning too😍

                                                   10:38 am

Aku tambah sikit perkataan 'My' dengan emoji renab tu ehe

"Tak salahkan aku letak emoji love? Jangan jeles HAHAHAHAHAHA"

Meanwhile


"Adik siapa lah yang gelak macam setan tu?" Omel Jimin lalu menyambung suapan aiskrim strawberi yang tergendala tadi.



———————

"Aish mana Taehyung ni?"

Aku mencari susuk tubuh Taehyung. Sakit leher aku cari si taikhyung ni.

Eh?

Alkisahnya, si alien tu ajak aku pergi court basketball kat sekolah. Ada latihan katanya. Pastu beria suruh aku datang support dia.

Ada ke patut dia suruh aku bawa benda untuk cheerleader tu? Aku pun tak tahu nak panggil apa.

Tapi dia suruh aku tunggu kat depan pagar sekolah.

Aku ulang DEPAN PAGAR SEKOLAH!

Kau tahu tak dengan bahang panas mataharinya eyy

MASALAHNYA DARI TADI LAGI AKU TAK NAMPAK DIA TAHAN AKU GAIS ASJKKSJSKSK

"Eh Yeon awalnya kau sampai"

Aku menoleh ke arahnya dengan pandangan aku-tak-sabar-nak-bunuh-kau.

Taehyung menuju ke arah aku dengan wajah mintak penampar.

Aku rasa aku nak tukar jadi Hulk sekarang ni tapi versi warna merah. Dada aku berombak kencang dan tak sabar nak campak dia ke dalam laut china selatan.

"Awalsssss🙄"

"Weh sorry aku tak sengaja tadi tetiba je dongsaeng aku yang kecil tu mengamuk so

aku sebagai abang yang paling baik di abad ini kena lah pujuk" ujar Taehyung dengan ayat yang mintak kaki.

"Annoying bongok"

"HAHAHAHAHHAHAHAHAHA"

"Taehyung bukan beshe beshe wahai Hayeon kepoh" Taehyung mengerdip sebelah mata kanan nya ke arah Hayeon.

"TAEHYUNGGG KAU CAKAP APA SJSKSKSKSSK"

Maka Hayeon memulakan sesi kejar mengejar bersama Taehyung.

SKIP

"W-weh Tae asal ramai sangat namja ni" Hayeon memegang erat lengan baju Taehyung.

Nama basketball confirm ramai lelaki takkan nak panggil sajat pulak -_-

Wajah Taehyung berubah. "Kau tak selesa ke? Sorry lah kalau macam tu jom aku hantar kau balik" Taehyung memberikan pandangan redup.

Sesungguhnya your author has been slained

"Eh ada nampak aku tak selesa ke sekarang ni? Aku cakap sampai hati kau tak beritahu aku ada namja hensem kat sini. Kalau tak dah lama aku selalu teman kau tau ehehehe"

Pak!

"Yah! Sakitlah kdkkjsjsksjssk"

"Padan muka"

Hayeon leka menggosok kepalanya yang sakit dengan wajah cemberutnya.

Takpe takpe pecah kaca pecah gelas ada hari aku balas MUAHAHAHHAHA

"Kau pehal Yeon gelak sekor sekor? Tak pernah tak malukan aku minah ni" Taehyung memandang Hayeon kau-dah-tak-sabar-sangat-ke-nak-masuk-hospital-bahagia.

"Apa!? Dasar—



"Hayeon-ah!"

TBC

———————

Heyyoo wasup gais!✌🏻

Ada readers rindukan saya?🥺
Finally baru rasa nak update huhu sorry lambat btw next update hm bg author kamu memikirkan😌

Nah❤️

Nah❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[OG]Heartbeat|KTHWhere stories live. Discover now