Priatelia

404 18 2
                                    

Pohlad Rossa:

Ked som jej dohral hodila sa mi okolo krku. Pevne som ju zovrel. Odtiahla sa a povedala:

Ona: To si zlozil pre mna?

Ja: Len pre teba!

Ona: Ross a co teraz?

Ja: Neviem...no co by si chcela ty?

Ona: No...ja ani neviem! Vies toto bolo od teba uzasne a na to nikdy nezabudnem, ale asi by sme mali byt len priatelia!

Ja: Preco??

Ona: No a ako by to zobrali ostatni?? Asi zle vsak!? A navyse sa skoro vobec nepozname...no skor ty nepoznas mna!

Ja: Mas pravdu! Ostaneme priatelia a tak to bude najlepsie!

Ona: A o tomto nikomu nepovieme dobre?

Ja: Dobre!

Silno som ju objal. Dal som jej pusu na celo a stisol ju este viac.

Ona: Ross...uz by sme sa mali vratit!

Ja: Oh, prepac len som....chcel som ta drzat v naruci co najdlhsie!

Ona: To je v pohode!

Znova ma objala a potom sme uz isli. Ked sme tam prisli vseci uz spali. No okrem Rikera a Rydel. Riker pribehol k El a objal ju. Musel som uhnut pohlad lebo by som Rikera musel zabit! Este sme chvilu sedeli pri ohni a potom sme si isli lahnut. El a Rydel boli v jednom stane a ja a Riker v druhom. Musel som sa ho nieco opytat!

Ja: Riker ty El milujes?

On: Co?? Nie...asi...ja neviem! Preco?

Ja: Lebo mate k sebe tak blizko...no tak som si mysel ze..

On: Neboj sa nechodim s nou!

Ja: Ja sa nebojim! Kludne si s nou chod!

On: Vazne? To je super! Zajtra sa jej to opytam.

Po tejto vete som uz nemohol spat. Co budem robit ked budu spolu?? Ako sa budem chovat??

Vazne som nevedel co robit. Ja El stale milujem a ked budu spolu chodit tak to asi neprezijem! Naozaj ju mam rad! A asi uz navzdy budem!

Pohlad El:

Rano som sa zobudila na nejaky hluk. Vybehla som zo stanu a sedel tam len Riki. Prisadla som si a objala ho.

Ja: Dobre ranko!

On: Dobree!

Ja: Co tak skoro?

On: Nemohol som spat! A ty?

Ja: Nieco ma zobudilo!

On: No tak to som bol ja! Prepac!

Ja: To je v pohode!

On: El mozem sa ta nieco opytat?

Ja: Jasne.....hovor!

On: El ja...chcel som sa ta opytat ze....ze ci....ze ci by si....

Ross: Dobre ranko co vy tu??

Ja: Ahoj, ale nic len sa rozpravame!

Ross: Mozem sa pridat??

Ja: Jasne!!

Riki: No co uz s tebou!

Rozpravali sme sa a postupne uz vseci zobudili. Najedli sme sa a isli domov. Ja som isla k sebe. Ross ma isiel ako gentlman odprevadit. Pred mojim domom sme sa zastavili a ja som ho objala.

Ja: Dakujem ze si ma prisiel odprevadit!

On: To je samozrejmost! A prides dnes k nam??

Ja: Neviem...ale asi nie! Aj tak som sa dohodla s Rydel ze dnes u mna prespi!

On: Aha...a zajtra?

Ja: Zajtra uz ano!

On: Super! Tesim sa!

Objala som ho a on ma pevne zovrel. Stali sme tam dlho v objati a ja som sa potom odtiahla. Pozreli sme si do oci a chcel ma pobozkat. Aj ja jeho. Uz stacil len jediny pohyb a nase pery by sa spojili no ja som to zastavila.

Ja: Sme len priatelia!

On: Ano...prepac!

Ja: Nie to ty mne! Tak ahoj!

Dala som mu pusu na tvar a vosla do domu. Zavrela som dvere a buchla sa po hlave.

Preco som ho len nepobozkala??

Ved ja ho milujem!! ♥

Snad sa vam cast pacila! Budem rada ak date koment! ;-)

This is me I(Ross Lynch)Kde žijí příběhy. Začni objevovat