Tajomstvo!

247 18 3
                                    

Pohlad Elizabeth:

My sme sa poznali? Ale to nechapem...ja som zila v New Yorku a on tu v L.A. (P.S. Viem ze Ross zil v Colorade ale povedzme ze zil odmala v L.A. ;-) ) Najskor som si myslela ze to je len nejaky vtip ale potom som si spomenula ze presne takuto fotku mam aj ja. No nic..idem to riesit. Vzala som krabicu a vysla s nou hore. Ros a Ryland sa stale hadali. Tupci! Zobrala som Rossa za ruku a vysla s nim do nasej izby. Dival sa na mna vyrazom ala "co sa deje?" Zavrela som dvere a postavila sa pre Rossa. Z vacku som vybrala tu fotku a ukazala mu ju. On sa zasmial a povedal.

On: To bola moja najlepsia kamoska!

Ja: Pozri si druhu stranu.

Obratil fotku a z tvare mu zmizol usmev.

On: Zlatko..nemas ty nahodou priezvisko Sparks?

Ja: Ano mam! Preto som ti ju ukazala. Nieje to cudne?

On: Co je na tom cudne? No tak sme sa poznali uz skôr a??

Ja: Ved v pohode ale ja som od mala zila v New Yorku a ty tu v L.A. A na tej fotke sme tu v L.A. pri mojom starom dome. Ross vtedy som ten dom este nevlastnila! Nikto z mojej rodiny!

On: Mozno ze ste tu boli len na dovolenke. Laska nic si z toho nerob.

Ja: Fajn...Ross tak ma napadlo ci nepojdeme pozriet Rikera a Mack!?

On: Ano mozeme...ved im musime povedat tu novinku...vlastne dve!

Ja: Dve?

On: Ano! Oni nevedia ze cakame bábo!

Ja: Aha..idem sa obliect a potom mozeme ist.

On: Fajn.

Pobozkal ma na celo a odisiel z izby. Hoci som pred Rossom povedala ze tu fotku uz nebudem riesit ale stale mi to vrta v hlave. Mozno ma Ross pravdu ale stale je tu moznost ze dôvod je iny. Utcite to nenecham len tak a budem to riesit. No teraz sa idem obliect. Otvorila som skrynu a vybrala z nej cierne rifle, modru bluzku, cierny svetrik a cierne balerinky. Obliekla som sa a sla sa namalovat ale len tak jemne. Vlasy som si nechala rozpustene a este sa navonala. Pomaly som zisla dole schodmy a pri dverach ma uz cakal Ross. Podal mi moju kozneku a kabelku. Este ze ho mam. Pobozkala som ho a isli sme do auta. Zapli sme si pas a vyrazili sme. Riker nebyva daleko tak sme sli asi tak 10minut. Ross zaparkoval pri dome a vystupili sme. Zazvonila som a o chvilu mi otvorila Mack. Nasiroko sa usmiala a objala nas.

Ona: Co vy tu?

Ja: Prisli sme vas pozriet a nieco vam povedat.

Ona: Tak podte dalej.

Vosli sme a isli do obyvacky. Tam sedel Riker a pozeral telku. Hned ako nas zbadal ju vypol a usmial sa.

On: Ludiaa co vy tu?

Ross: Prisli sme vam nieco povedat...a pozriet vas.

On: Tak sa posadte..date si nieco?? Vino, colu alebo dzus?

Ja: Ja si dam ten dzus.

Ross: Ja tiez.

On: Fajn...pockajte.

Isiel do kuchyne a priniesol nam pomarancovy dzus.

Ja a Ross: Dakujem.

On: Tak co ste nam to chceli povedat?

Ja: No takze za prve. Som tehotna a budeme sa s Rossom brat!

Mack: Vazne? Boze to je super..gratulujem!

Riki: Gratulujem! Prajem vam to. A kedy sa to narodi?

Ja: Riki som tehotna asi tak tyzden..takze si este pockas!

Riki: Tak to hej.

Boli sme tam asi dve hodiny. Kecali sme, smiali sa. Uz sme boli na odchode,ked mi z vrecka vypadla ta fotka. Riki ju zodvihol a videl som ako zbledol. Nieco vie!

On: Ehm, El...odkial mas tu fotku?

Ja: Nasla som ju vo fialovej krabici...bola v garazi.

On: Aha...ehm..tak uz asi..mali by ste ist.

Ja: Ano...das mi tu fotku?

On: Oh..jasne prepac. Tak ahojte.

Ja a Ross: Ahoj!

Vysli sme z domu a nasadli do auta. Riker bol nejaky divny. Urcite nieco vie!! A ja to zistim!!!

Pohlad Rikera:

Ked som videl tu fotku hned som zbledol. Co ak na to El pride? Zoberie ju to. Nesmie sa to dozvediet...aj ked na to ma pravo. To tajomstvo viem len ja, moji rodicia a.....a Elizabethiny PRAVY RODICIA!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tak a mame tu zapletku! :-O
Len vam poviem ze Elizabethiny pravy rodicia zomreli!
Viac sa docitate v dalsich castiach! ;-)

This is me I(Ross Lynch)Kde žijí příběhy. Začni objevovat