Ako si mohol??!

299 18 3
                                    

Dakujem za 1 500 Reads!! :3 ;) Ste super!!
*Trochu preskocim...o 6 mesiacov neskor.
Pohlad Rossa:

S Elizabeth sme velmi stastny. Sme spolu uz skoro rok a ja ju neskutocne milujem. Nikdy som nikoho tak moc nemiloval. Udialo sa toho vela. Ja a El byvame vo vlastnom byte. Rydel a Ratt sa dali dokopy. Rocky si nasiel dievca menom Sandra. Je super! Riker je zenaty! Zobral si moju super kamosku Mack! Kto by to cakal ze sa oni dvaja daju dokopy?? Ale ja som na nich videl ze to medzi nimi vzdy iskrilo!

Rano...

Ja: Milacik vstavaj!

El: Co?? Kolko je hodin??

Ja: Osem!

El: No tak ma este nechaj spat!

Ja: Laska...ale dnes ma Jullie narodeniny a oslava sa zacina o dve hodiny!

El: Boze!! Uz idem!

Postavila sa a sla do kupelne. Jullie je Elizabethina naj kamoska! Neviem kde sa spoznali ale je mi to jedno!

Na oslave...

Ja: Vsetko najlepsie Jullie!

Jullie: Dakujem!

Objala ma. Zacali sme pit a ja som to mozno trocha prehnal. Jullie ma niekam tahala a ja som isiel s nou bez odvravania. Boli sme v jej izbe a ona ma zacala bozkavat. Spolupracoval som. Zrazu sa z dveri ozvalo. ,, Ako si mohol??! Otocil som sa a zbadal El. Odsunul som odseba Jullie a bezal za El ktora bezala prec. Bola uz pred domom a ja som ju dobehol. Chytil som ju za ruku a pritiahol k sebe. Plakala.

Ona: Pusti ma!

Ja: Nie zlatko nepustim!

Ona: Oslovuj ma mojim menom dobre?

Ja: Nie! Si moje zlatko, srdiecko, milacik...vsetko!

Ona: Uz nie!

Ja: C-co??

Ona: Pocul si! Je koniec!!

Ja: Nie El prosim...odpust mi to!

Ona: Nie Ross...prepac ale nie! A takto to bude lepsie..bud stastny, ale nie somnou!

Ja:(rozplakal som sa) Nie! Ked nebudes somnou tak ja to nezvladnem! Milujem ta!

Ona: Milujes ma az tak ze si sa bozkaval s inou? Mile..

Ja: Nie zlato prisaham ze to ona ma pobozkala! Elizabeth ty vies ze ta milujem!

Ona: Aj ja ta milujem ale neviem ci ti este dokazem verit!

Ja: El...prosim! Prosim daj mi este jednu sancu! Milujem ta.

Ona: Aj ja ta milujem!

Objala ma a ja som ju pobozkal. Tak velmi ju milujem a uz o nu nechcem nikdy v zivote prist! Uz nikdy!

Zobral so ju za ruku a isli sme domov. Lahli sme si do postele a bozkavali sa. Po chvili to zacalo byt coraz viac vasnivejsie a tak sme sa zacali vyzliekat. Skoncilo to sexom! (Prepacte :DD).

Pohlad Elizabeth

Rano ma strasne bolela hlava. Rychlo som sa postavila a bezala do kupelne. Vracala som. Ked to konecne prestalo sla som si pre nejake prasky od bolesti. Uzila ich a sla späť do izby. Na posteli sedel vystraseny Ross.

   

On:Zlato si v pohode??

Ja: Ano som...len ma boli brucho a hlava.

On: Pojdeme k doktorovi??

Ja: Nie to je...

Nedopovedala som, lebo som isla znova vracat. Fuj! Ross stal nadomnou a drzal mi vlasy.

On: Milacik...asi by si si mala ist kupit tehotenky test!

Ja: Asi ano! Pojdes ho kupit ty? Mne je zle!

On: Jasne uz idem...chod si lahnut!

Pobozkal ma na celo a odisiel.

O hodinu...

Drzim v ruke tehotensky test. Prosim, len nech je negativny! Urobila som co bolo treba a nemohla som tomu uverit!
Ja som tehotna!!! :OOO

Snad sa cast pacila! ;)

This is me I(Ross Lynch)Kde žijí příběhy. Začni objevovat