Vitaj v rodine, Elizabeth!

392 20 6
                                    

Pohlad Elizabeth:

Som tehotna? To vazne? Ja neviem...neviem ci to dieta chcem! Mam len 18 rokov a uz budem mama? Ale nemam srdce na to zabit to male. Predsa je len moje...moje a Rossove. Prisla som do izby a sadla si vedla Rossa. Chytila ho za ruku a pozrela sa mu do oci.

On: Taak??

Ja: Som tehotna!

On: V-vazne??

Ja: Ano!

On: To je skvele! Milujem ta! Teba aj to male! Milujem vas!

Ja: Aj my ta milujeme.

Povedala som a pobozkala ho. Ross si somnou preplietol prsty a zisli sme dole. Sadli sme si k stolu kde uz vseci jedli. Ross zakaslal a tak uputal pozornost.

On: Chceli by sme Vam nieco povedat!

Ja: No...som tehotna!

Delly vstala a objala ma. Postupne vseci. Stormie sa rozplakala a objala ma. Mark ma silno objal a zasepkal mi : ,,Vitaj v rodine, Elizabeth!" Nad tym som sa musela pousmiat. Este asi 10 minut sme sa tam obimali a plakali. Aj ja! Nemohla som uverit tomu ze mam v sebe dieta! Ale vadi mi ze ked budem tehotna tak budem velka ako slon. Snad ma potom Ross neprestane milovat! Dufam ze nie.

Oslavovali sme do desiatej, potom som uz bola unavena. Zobrala som Rossa za ruku a isli sme do jeho izby. Tento vikend spime tu aby sme boli aj s nimi. Obliekla som si pyzamo a lahla si do postele. O chvilu ku mne prisiel aj Ross.

On: Nemozem tomu uverit!

Ja: Comu?

On: Tomu ze budem otec. Ze bude po dome behat maly Lynch! Je to take dokonale.

Ja: Viem...ale ma to aj svoje nevyhody!

On: Ake???

Ja: Budem velka ako slon a ty ma prestanes lubit!! :'(

On: El...nikdy ta neprestanem lubit dobre? Nieco take uz nehovor...boli ma ked to hovoris!

Ja: Slubujem ze to uz nepoviem...nikdy!

On: To som rad...pod uz spinkat...obaja musite odpocivat.

Dal mi pusu na celo a zhasol svetlo. Lezala som v Rossovej naruci a premyslala nad nami... Nadomnou, Rossom a babätkom. Budeme rodina. Ked si predstavim ze ma bude oslovovat mami, mama...je to dokonaly pocit. Ale co to bude!? Chlapec alebo dievca? A ake meno? Tolko starosti a to sa to este ani nenarodilo. Ale ak by to bol chlapec tak by som mu chcela dat meno Ryan alebo Jay. Su to krasne mena...teda aspon mne sa pacia. A dievca?? Dievca by bolo Katy alebo Callie. Usmievam sa ako debil ked nad tym premyslam.

Ale ma to aj svoje ALE!!

Ross ma predsa karieru herca, spevaka a tanecnika! Bude mat este mnoho ponuk a bude ich musiet odmietnut len aby mohol byt s nami. Co ked sa kvôli mne rozpadne R5!? Len preto ze bude Ross otcom. Nech sa na to divam akokolvek davam si to za vinu ja. Ale mozem za to? Ja vazne neviem..ak ano a skutocne sa stane nieco zle tak od Rossa odidem. Aj s dietatom. Nechame ho tu nech si zije svoj zivot a my pojdeme prec.

Dost!!!! Elizabeth nemysli na to! Spolu to zvladnete...ste si sudeny! Mate byt spolu!kricalo moje svedomie.

Ma pravdu...nikdy by som od Rossa neodisla, len keby to chcel on. Dufam ze mi nikdy nepovie tie otrasne slova ako vypadni nechcem ta uz nikdy vidiet! Vypadni mi zo zivota! Uz ta nemilujem!

Ked si to predstavujem tak mi to nedalo a rozplakala som sa. Proste som musela. Co ak sa to vazne stane!? Posmrkla som a Ross rozsvietil.

On: Laska co sa deje??

Ja: Ale nic...

On: Nieco sa deje...zlatki mne to mozes povedat!

Ja: Fajn...no ja som rozmyslala a co ked sa nieco zvrtne a my sa rozideme? Ross ty mas karieru pres sebou a kvoli dietatu alebo mne to budes musiet odmietnut! Alebo sa rozpdne R5!? Ross ja to nechcem!

On: El psst...nic take sa ale nestane! Ani jedno...

Ja: A co ked ma prestanes milovat? Co ak sa do nieho zamilujes?? Co ak ma vyhodis aj s dietatom zo svojho zivota??

On: El dost! To sa ale nikdy nestane! Nikdy ta neprestanem milovat a som zamilovany do teba...zaujmas ma len ty a nikto ini! A hento...to by som nikdy neurobil! To dieta je Lynch ma moju krv! A aj ty si uz polovicna Mrs.Lynch !! Nikdy by som vam to neurbil. Milujem ta...aj to male! Spolu to zvladneme...spolu prekoname vsetko!

Povedal a pobozkal ma na celo. Utrel mi slzy a znova ma pobozkal. Zhasol svetlo a pritulil sa ku mne. V jeho neruci som zaspala....

Snad sa cast pacila ;-) Koment a vote potesi!

This is me I(Ross Lynch)Kde žijí příběhy. Začni objevovat