Mozno...

281 17 2
                                    

Pohlad Elizabeth:

Po tom co som mu povedala mi sice nebolo najlepsie, ale ja proste nemozem byt s niekym kto sa za mna hanbi! To proste nejde! Ostaneme priatelia a on si najde aj tak za par dni nahradu. Ved je slavny a saleju po nom vsetky baby.

No a ja...neviem. Bud budem sama alebo si tiez niekoho najdem. Ale neviem kedy a ani koho!??

Prisla som domov a lahla si na postel. V tom mi pipol mobil. Pisala Rydel.

Ahoj El. Prosim pridi k nam domov, viem co sa stalo s Rossom a potrebujem sa s tebou porozpravat. A nechcela by si tu prespat?? Rydel.

Ahoj Rydel, ano velmi rada. Uz idem k vam tak ma cakaj! El.

Odpisala som a do tasky hodila pyzamo. Zamkla som dom a isla k Lynchovcom.

Zazvonila som a otvoril mi...Riker.

On: Ahoj El, ides za Rossom??

Ja: Ahoj...no nie, idem za Rydel. My uz spolu s Rossom niesme!

On: Vy ste sa rozisli??

Ja: Ano ale...nechaj to tak.

Vosla som do vnutra a vysla do Rydelinej izby. Zaklopala som a vosla.

Ja: Ahoj Rydel!

Ona: Ahoj El...pod sadni si a povedz mi co sa stalo medzi tebou a Rossom!

Ja: Tak fajn...no boli sme na veceri a prisli tam nejake jeho fanynky a ked sa jedna spytala na mna...povedal ze som sesternica! Rydel on sa proste za mna hanbi!(skleslo som povedala)

Ona:, Aha...ale vies ze ta miluje!

Ja: Neviem...urcite je teraz niekde s nejakou babou a uz je jeho frajerka!!

Ona: No nie! Je zamknuty v izbe a nechce vijst von!

Ja: Aha...ale to ho prejde!

Ona: El prosim chod sa s nim porozpravat a povedz mu ze je vsetko v pohode...a ze ste kamosi!

Ja: Dobre...

Vstala som a isl do Rossovej izby. Mal zamknute tak som zaklopala.

On: Rydel ja sa nechcem rozpravat!!

Pocula som ten jeho uplakany hlas.

Ja: Ross to som ja Elizabeth.

Pocula som ako vstal a odomkol dvere.

Vosla som do izby a sadla si vedla neho. Chytila som ho za ruku a pozrela mu do oci.

Ja: Si v pohode??

On: A ako by som mohol?? El ja ta strasne milujem!!

Ja: Ale hanbis sa za mna!

On: Prisaham ze to vykricim do sveta! Vykricim ake mam dokonale dievca a ako velmi ta milujem! Ale ty uz moje dievca niesi!(sklopil hlavu)

Ja: Ako velmi by si chcel byt somnou??

On: Najviac na svete!

Ja: Tak...nezajdeme zajtra niekam??

On: .....Ano, El boze ja ta milujem!!

Ja: Aj ja teba!!

Objal ma a pobozkal. Sice som toto nemala v plane ale ja ho milujem...

Chytil ma za ruku a zisli sme dole. Vseci zatlieskali a Ross ma pevne objal.

Naledoval skvely vecer. Hrali sme rozne hry a nakoniec sme vseci zaspali v obyvacke. Lezala som na zemi vedla Rossa ktory ma drzal v objati.

Dnes kratsia cast lebo nemam moc casu a navyse to pisem zo zlomenou rukou! :-(

This is me I(Ross Lynch)Kde žijí příběhy. Začni objevovat