Pravda!

287 17 1
                                    

*Teraz bude viac pohlad Elizabeth pretoze sa to bude tikat hlavne jej...*

Pohlad Elizabeth:

Riker nieco vie! Urcite! Videla som to na nom...ako zbledol ked uvidel tu fotku. Musim prist na to o co ide. Lebo..co ak je to nieco vazne? Nieco co sa ma tika a ja o tom neviem? Proste mi to nejde do hlavy. Ale ja pridem na to o co tu ide. Zajtra pojdem sa Rikerom a spytam sa ho to. Dufam ze mi odpovie. Prisli sme domov a Mark nam hned povedal nech sa ideme najest. Prikivli sme. Sadla som si vedla Rossa a naproti Delly. Stormie spravila pizzu. Mnam! Boze milujem tu zenu. Tedaa..nie tak...ale ako...ved viete! Dala mi na tanier jeden kusok a ja som sa z radostou do neho pustila. Bolo to fakt skvele! Ja som zjedla dva, zatial co Ross asi 5!

Ja: Laska...uz ti aj stacilo nie?

On: Ehm...aj hej! Preco??

Ja: No len ze mas uz asi piaty kusok. Nechaj nieco aj ostatnym!

On: Tak fajn...ideme si uz lahnut?

Ja: Ano.

Zobrala som nase taniere a isla ich umyt. Za mnou sa objavila Stormie a milo sa na mna usmiala. Tak ma napadlo...co ak o tej fotke nieco vie?? Hned som ju vybrala z vacku a podala jej ju do ruk. Nejak zbledla. Nieco vie!!

Ona: El, kde si to nasla?

Ja: V tej fialovej krabici po ktoru ma minule poslal Ryland.

Ona: Ehm...asi chces vysvetlenie vsak?

Ja: No hodilo by sa.

Ona: Na zaciatok pojdeme von...sadneme si a ja ti vsetko poviem.

Povedala a ja som prikivla. Sadli sme si na zadnu terasu.

Ona: Tak, ak chces tak sa pytaj! Ja ti na vsetko odpoviem..

Ja: Tak fajn...no. Ako je mozne ze som na tej fotke ja a Ross ked ja som odmala byvala v New Yorku?

Ona: Vies..ty a tvoji rodicia ste sem casto chodievali. Vtedy ste este nemali ten dom v ktorom si zila do teraz. Chodili ste tu velmi casto.

Ja: Aha...a preco??

Ona: Chces to naozaj pocut?

Ja: Samozrejme!

Ona: Fajn, poviem ti to. Elizabeth,vies ide o to ze...tvoji rodicia...oni....

Ja: Tak co?? Hovorte!

Ona: Tvoja PRAVA MAMA...je mrtva!

Ja: Coze? Akoze... PRAVA MAMA?

Ona: El, tvoji "rodicia"ktory sa o teba doteraz starali...oni...boli blizky priatelia s tvojimi pravymi rodicmi. Tak a tvoj otec ta zveril po smrti tvojej matky im....mam pokracovat?

Ja: Ehm...ano! Chcem to pocut! Uplne vsetko...ako ste sa spoznali...proste vsetko!

Ona: Fajn..s tvojimi rodicmi sme sa spoznali na plazi. Ja a Mark sme tam boli vtedy s Rikim a Rossom. No a tvoji rodicia tam boli s tebou. Spozanli sme sa tak ze ty si pribehla k Rossovi a opytala si sa ho ci sa s nim mozes hrat. Ross samozrejme prikivnul. Hrali ste sa a potom po teba prisli rodicia. Chceli aby ste uz isli domov ale ty si ist nechcela. Povedala si ze chlapcov nechces opustit. Tvoja mama sa posadila vedla mna a zacali sme sa rozpravat. Bola mila a velmi pekna. Strasne sa na nu podobas. S tvojou mamou sme sa velmi spratelili. Chodili sme spolu asi kazdy den na plaz. Samozrejme ze aj s vami detmi. Vy ste sa hrali zatial co my sme debatovali. Tvoja mama bola velmi vynimocna...tak ako aj ty.

Padla mi prva slza. Cely zivot som zila v klamstve.

Ja: A...ako to ze sme boli tu a nie v New Yorku??

Ona: Tvoji rodicia byvali tu. Takze tym padom aj ty. A co sa jedna o tu fotku...ta fotka vznikla v ten den, ked tvoja mama umrela.

Ja: A..a-a-ako zomrela??

Ona: Ona spadla na zem. Silno. Dopadla na hlavu a namieste bola mrtva.

Ja: A...a...moj o-o-otec?

Ona: On sa po smrti tvojej matky zhrutil. Zacal pit a...El, tvoj otec stale zije!

Ja: Vazne??

Ona: Ano! Nemas este nejake otazky?

Ja: Este ano! Ako to...ze ma otec opustil? Ako to ze som bola doteraz pri nejakych cudzich ludoch?

Ona: Nebola si pri cudzich ludoch El. Tvoja matka...prava matka mala sestru. Angie! Angie ti bola ako matka pretoze sama deti mat nemohla. Tak bola aj pomerne rada ze ta mohla mat. Brala ta ako za svoju vlastnu. Tvoj otec chcel aby si bola v poriadku. Chcel aby si bola v bezpeci a...on ti to proste nevedel dat. Sama som mu hovorila ze to nieje dobry napad no on ma neposluchol. Bol velmi tvrdohlavy. Velmi smutil za tvojou matkou tak ako aj ja.

Ja: Je moznost ze by som sa s nim mohla stretnut?

Ona: Urcite tu ta moznost je!

Ja: Dakujem ti za vsetko Stormie! Dakujem ze si mi to povedala!

Ona: Nie je zaco. Teraz si chod lahnut je vela hodin a mala by si si odpocinut!

Ja: Fajn a dakujem.

Objala som ju a vysla do izby. Po tvari mi stekali slzy a ja som nevedela z coho. Z radosti alebo smutku? Z toho ze ma moji "rodicia" cely zivot klamali? Alebo z toho ze moj pravy otec zije? Ja vazme neviem. Ale buden to riesit. Najdem svojho otca a stretnem sa s nim. Nech to stoji cokolvek!

Vosla som do nasej izby a Ross este nespal. Lahla som si k nemu a on ma objal.

Ja: Velmi ta milujem!

On: Aj ja teba milacik! Aj ja teba!! Navzdy!

Pevne som ho objala a tak som aj zaspala.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dalsia cast je na svete! :D
Dufam ze sa vam paci... ;-)

This is me I(Ross Lynch)Kde žijí příběhy. Začni objevovat