Vopred vam chcem podakovat za 1000 reads! :D :3 Ste BEST! ;)
Pohlad Rossa:
Dnes mame koncert v New Yorku. Ani si neviete predstavit aky som s toho nadseny. Je sanca ze uvidim Elizabeth. Tie 2 mesiace bez nej boli strasne! Kazdy jeden den som na nu mysel a v noci plakal. Ked sme uz prisli do haly bola skoro plna. Obzeral som sa ci tam neuvidim Elizabeth a v tom som ju tam zbadal. Vizerala uzasne ako vzdy. Zrazu sa niekam rozbehla a ja som isiel z nou. Pro dverach som ju chytil sa rameno a pozreli sme si do oci. Chcela odist ale ja som jej v tom zabranil. Potom som ju pobozkal. Tak dlho som necitil chut jej pier! A strasne mi to chybalo. Slubila mi ze neodide tak som isiel spievat. Cely koncert som sa na nu pozrel. Potom som isiel za nou a isli sme sa prejst. Bolo divne len tak vedla seba kracat a nedrzat sa za ruky. Sadli sme si na lavicku a tam sme sa rozpravali. Nakoniec sme sa pobozkali. Bolo to uzasne. Bozkavali sme sa dost dlho a potom sm isli k nej domov. A tam sa stalo to co som tak dlho chcel. Spali sme spolu! Boze je dokonala! ;-)
Pohlad Elizabeth:
Ked som sa rano zobudila a videla som vedla seba Rossa, bol to uzasny pocit. Este chvilu som sa na neho len tak divala a potom som ho uz zobudila. Pobozkala som ho a on sa najskor len pomrvil a potom otvoril oci. Hned sa usmial a ja som s toho jeho usmevu cela hotova. Vzdy!
On: Dobre ranko!
Ja: Dobre ranko!
On: Tak dlho sme uz takto nelezali! Chybala si mi!
Ja: Aj ty mne!
Pobozkala som ho a potom objala. Zrazu ma nieco napadlo. Postavila som sa a bezala za Davidom.
Ja: David musim s tebou hovorit!
On: A co sa deje?
Ja: Ja… chcela by som sa vratit do L.A.
On: Takze s Rossom ste v pohode?
Ja: On je prave v mojej izbe!
On: Tak to vsetko vysvetluje. A ano mozes sa vratit do L.A.!!
Ja: Vazne?
On: Ano!
Hned som ho silno objala. potom som bezala za Rossom.
Ja: Ross idem do L.A.!!
On: To vazne?
Ja: Ano David mi to dovolil!!
Silno som ho objala.
Ja: Idem sa balit!
Zacala som hadzat veci do kufra a asi za 10.minut som mala zbalene. Potom som sa isla rozlucit s Davidom a ruka v ruke sme isli s Rossom kza ostatnymi Lymchovcami. Hned ako ma uvideli sa n mna vrhli. Najviac ma vsak vyobimal Riki! Aj on mi chybal! Ked uz sme boli akoze vseci v pohode tak sme vyrazili. V ich lietadle je to super. Maju tam vsetko co treba. Sedela som s Rossom ktoreho som celybcas drzala za ruku.
On: Zlatko som tak rad ze sme zase spolu!
Ja: Aj ja. Milujem ta!
On: Aj ja teba!
Na to ma hned pobozkal. Cesta bola dlha tak som si povedala ze si na chvilu pospim. Ale chvila to nebola pretoze som sa zobudila uz v Rossovej posteli. Poobzerala som sa okolo seba a uvidela som Rossa. Dal mi pusu na celo a usmial sa. Ja som ho pritiahla k sebe a dlho pobozkala.
Uz viem co chcem, chcem byt s nim a to uz navzdy!! ♥♥
Snad sa vam cast pacila! ;-)
Dakujem vsetkym ktory citaju moj pribeh pretoze to pre mna vela znamena! ;-) ♥♥