O 2 mesiace(pohlad Elizabeth):
David: Elizabeth! Pozri!
Prisiel a podal mi nejaky letak.
On: R5 tu budu mat koncert!
Ja: Aha...no a?
On: Tak tam chod! Stretnes sa s Rossom!
Ja: Ale ja neviem ci tam chcem ist!
On: No tak...ved Rossa stale milujes!
Ja: To ano...ale aj keby som ta isla tak je len mala sanca ze ma uvidi! Ved to tam bude plne!
On Elizabeth!!
Ja: Fajn tak tam pojdem! A kedy to je?
On: Za dve hodiny!
Ja: Fajn tak sa idem pripravit!
Vysla som do svojej izby a otvorila skrinu. Za tie 2 mesiace sa moj styl obliekania trocha zmenil. Viete ako nahle som prisla o Rossa som sa zacal obliekat tak viac sexy.
Obliekla som si biele sortky, cierne tielko,bielu koselu a cierne konversky. Tak a potom som vyrazila. V hale bolo uz skoro plno. Na podium som mala dobry vyhlad. Zrazu som ho uvidela. Dokonaleho Rossa. Vysiel na podium a siroko sa usmial. Pozrel si halu a zrazu mu oci zastali pri mne. Hned sa prestal umievat. Hned som pochopila ze mam odist. Zacala som sa predierat cez ludi. Ked uz som bola pri dverach niekto ma chytil za rameno. Otocila som sa a zbadala jeho orieskove oci. Vydela som ze je smutny. Divali sme sa na seba dlho.
Ja: Tak ja uz pojdem!
On: Nie ostan! Nechod!
Ja: A co tu budem robit?
On: Budes somnou!
Ja: Nie, ja uz...
V tom ma pobozkal. Boze to bolo uzasne! Odtiahol sa a povedal:
On: El prosim ostan!
Ja: Dobre...ale uz chod spievat!
Usmial sa vysiel na podium. Zacali hrat pesnicky: Loud, Pass me by, Cali girls, Easy love, Stay with me, Heart made up on you, Rock that rock a dalsie...
Ked dohrali Ross zase prisiel ku mne. Usmiala som sa na neho a on ma silno objal. Uz som ho nechcela pustit.
On: Elizabeth nechces sa ist prejst?
Ja: Mozeme!
Isli sme vedla seba ako dobry kamarati. Sadli sme si na lavicku a on povedal:
On: Elizabeth je mozne ze by si sa vratila spat do L.A.??
Ja: Neviem! Ross vies ja... stale ta milujem ale... pre teba bude lepsie ked nebudeme spolu!
On: A to uz preco?
Ja: Lebo bezomna si stastny!
On: El ja ta milujem a vravel som ti ze navzdy budem! Chcem byt s tebou a to uz navzdy!
Ja: Aj ja chcem s tebou byt ale... neviem ci by som mohla ist spat do L.A.
On: Tak ja to zariadim. Nedovolim aby nam niekto toto vsetko pokazil!
Ja: Milujem ta Ross!
On: Aj ja teba!
Pobozkal ma. Bozkavali sme sa velmi dlho a vobec mi to nevadilo! Potom sa odtiahol a ja som ho objala. Isli sms spolu ku mne domov a lahli si do postele. Vseci uz spali tak to bolo super. Lezali sme a Ross ma hladkal po vlasoch. Ja som ho pobozkala a on mna tiez. Bozkavali sme sa a on mi trocha vytiahol tricko.
Ja: Co robis?? (So smiechom)
On: To co som uz davno chcel!
Znova ma pobozkal a ja som mu dala dole tricko.
No a zvysok si domyslite! ;-)
Snaď sa vam cast pacila a budem rada ak napisete do komentu vas nazor! ;-)