Pohlad Rossa:
Prisiel som domov a zavrel sa v izbe. Uz nikdy sm odtial nechcel vijst. Lahol som si na postel a uvidel na stoliku fotku mna a Elizabeth. Rozplakal som sa.
Ved ona odide!! Uz ju nikdy neuvidim! Ja ju milujem, co budem bez nej robit!? Elizabeth!! Elizabeth!!jej meno som zacal kricat na cely dom. Potom do izby vosla Rydel. Sadla si vedla mna a objala ma.
Ona: Co sa stalo??
Ja: El...El...Elizabeth odchadza! (povedal som s placom)
Ona: Ross to mi je luto! Ale preco? A kedy?
Ja: O tyzden! Lebo tu mala byt len rok...a rok uz ubehol!
V tom jej pipol mobil. Vytiahla ho z vrecka a podala mi ho. Pisala jej El!
Este viac som sa rozplakal.
Ja: Delly ona odchadza uz zajtra!! Uz zajtra! Ja....ja...
Objala ma. Plakal som ako male decko!
Ona: Pssst...neboj sa! Rano pojdeme za nou a porozpravate sa!
Ja: Myslis??
Ona: Ano! Teraz ale uz spi! Rano musis vstavat!
Objala ma a odisla. Aj tak som celu noc nespal. Mal som v ruke Elizabethinu fotku a plakal.
Nemozem a nechem bez nej zit!!
Pohlad Elizabeth(rano):
Budik. Vstala som a obliekla sa. Dala si kufor dole a cakala na Davida.
On: Vazne to takto chces??
Ja: Ano...ked nemam Rossa, tak uz ma tu nic nedrzi!
Objal ma a ja som otvorila dvere. Stala tam Delly a ostatní. A bol tam aj Ross!!
Objala som ich ale Rossa...Rossa som len pozdravila!
Delly: El ako je mozne ze odchadzas??
Ja: No...proste sa vraciam domov!
Riker: Ale ved tu si doma!
Ja: Uz nie! Pozrite je od vas mile ze ste sem prisli...ale ja nazor nezmenim! Mam vas rada ale uz som sa rozhodla!
Rocky: To kvoli Rossovi??
Ja: No...vlastne...z casti ano!
Ross: El mozem s tebou hovorit??
Ja: Fajn...ale rychlo.
Isli sme do vnutra a on zacal:
On: Pozri Elizabeth ja viem ze som ti ublizil ale ja nechcem aby si odisla!
Ja: Ross prepac ale uz som sa rozhodla! Mam ta rada ale to ja som ti ublizila, tak teraz za to nesiem aj nasedky!
On: Takze uz sa nikdy neuvidime?
Ja: Neviem ..asi! A ak ano, tak v dobrom ano??
Objal ma. Ja som ho pritisla k sebe blisie a nechcela ho pustit. No musela som.
On: Takze priatelia??
Ja: Ano...
Dal mi pusu na celo a odisiel. Po tomto som aj zavahala ci chcem naozaj odist. Ale chcem! Vysla som z domu a znova vsetkych objala. Nasadla do Davidovho auta a isli sme na letisko. Ked som uz sedela v lietadle tak mi pipol mobil. Pisal Ross.
Sprava:
Ahoj! Prajem ti pekny let a dufam ze stastne dorazis domov. Nebudem ti klamat ale uz teraz mi chybas! El ja nedokazem byt s tebou len kamos. Milujem ta a navzdy budem! Ale kedze odlietas tak...to je jedno. Milujem ta a ZBOHOM!!
Rozplakala som sa. Boze moj preco som bola taka hlupa?? Mala som mu to povedat uz na zaciatku! Boze ja ho milujem!!!
Koniec dalsej casti! Snad sa vam pacila. Tento pribeh sa ale takto nekonci...este tam bude vzruso a romantika! Tak citajte nadalej...a snad sa vam budu dalsie casti pacit! ;-)