CANİ KATİL THOMAS

2.9K 38 9
                                    




1.87 boyunda , kendine has sarışınlığı , keskin yüz hatları , son derece etkileyici bakan ela gözleri ve fit vücuduyla adeta kendisine bakan kızları içten içe çıldırtırdı . Ayrıca o giyinmesini de çok iyi bilen son derece şık, bakımlı ve her zaman çılgın koku tarzlarıyla hemcinslerini dahi etkileyebilen birisiydi. Ama bu onun cani , acımasız , son derece sapkın ve şizofrenist bir seri katil olduğu gerçeğini değiştirmezdi.

18 yaşında üniversiteye yeni başlamış olan Alberta, Thomas'ın yeni kurbanıydı. Çünkü Alberta'da Thomas'ın istediği her şey ; dolgun ve sıkı kalçalar , büyük göğüsler , iri dudaklar ve pürüzsüz son derece seksi hatlarıyla harika bir vücudu vardı. Bu Thomas'ı son derece tahrik etmekle beraber seks ve öldürme güdülerini tavana çıkarıyordu. Thomas'ın bu kızı bir an önce kafalıyıp derhal sapkın arzularına kavuşması şarttı. Ki bu onun için son derece kolay bir şeydi . Çünkü onun karşısında hiçbir kız son derece etkileyici ses tonu ve dış görünümünden dolayı sadece beş dakikada kendini salmaktan alıkoyamazdı. Nitekim Alberta da Thomas'ın diğer kurbanları gibi yalnızca bir kaç dakikadan sonra Thomas'ın oyununa gelmişti. Üniversite kapısının hemen önünde park edili olan 90 model Mustang Albertanın ölüm yolculuğu için hazırdı. Bugün Thomas'ın günüydü istediğini tam olarak elde etmişti ve artık hiçbir engel onun önünde duramazdı . Şeytanca gülüşlerini içinde saklıyor ve sahte yüzünün arkasında soğukkanlılıkla harika bir şekilde saklıyordu.

Thomas'ın deniz kıyısındaki kurban mezarlığı olan şatafatlı villasına gelmeleri yalnızca 20 dk sürmüştü. Yol boyunca gayet neşeli olup kahkaka atan Alberta ise sanki kötü bir şeyler olacağını önceden hissedermişcesine tedirgin bir tavır içerisindeydi. Sanki arabadan inmek istemiyordu. Ama Thomas'ın yumuşak ses tonu ve seksi gülümsemesine hangi kız dayanabilirdi? Tabiki de 10 sn sonra evin kapısına doğru her ikisi de yol almıştı bile. İçeri girmişlerdi. Thomas kurbanlarını öldürmeden önce onlarla beraber en sevdiği şey olan kırmızı bifteğini şarap eşliğinde yemeye bayılırdı. Thomas'ın ikinci fantezisi ise yemek sonrası alkolün dibine vurup kurbanlarına sadist seks fantezilerini uygulamaktı.Bundan bir hayli zevk alıyordu. Viski şişesinin yarısına gelen Thomas son derece azgın bir şekilde salondaki kanepenin üstünde Albertanın eteğini ve ardından giydiği siyah tangasını bir hamlede sıyırmıştı. Alberta ne olduğunun farkında değildi bile çünkü kafası şimdiden uçmuştu . Thomas Albertanın canını hızlı hamleleriyle iyice acıtmıştı ve bundan inanılmaz bir şekilde zevk alıyordu. Bir yandan Albertayı hunharca becerirken aynı zamanda da saçlarını koparırcasına çekiyordu. Yalnızca beş dakika Thomas'ın boşalması için yeterli olmuştu. Albertanın canı çok fazla acıyordu ve ilk defa tam anlamı ile korkmaya başlamıştı.

Lanet olsun ne yapıyorsun sen adi herif! der demez bir ışınla yerden giysilerini alıp giyinmeye başlamıştı. Bu Thomas'ı oldukça sinirlenmişti . Thomas yalnızca 4-5 saniye sonra mutfağa soğukkanlı bi şekilde gidip kurbanını bir an önce parçalara ayırmak için et bıçağını almıştı bile. Yeniden salona geldiğinde Alberta henüz iç çamaşırlarını giyer bir halde karşılamıştı onu. Alberta resmen donakalmıştı ve aklındaki tek şey kapıya koşturup açtıktan sonra avazı çıktığı kadar yardım çıkğlıkları atamaktı. Ama bilmediği bir şey vardı. Cani Thomas her zaman yaptığı gibi kapıyı önceden gizlice kitlemişti...

ÜRPERTİCİ KISA HİKAYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin