Ben 19 yaşında bir erkeğim . Bu olay seneler önce ben çok küçükken gerçekleşmişti. Size o zamanlarda bizim evin düzeni hakkında bilgi vermek istiyorum. Direkt olarak evimizin arka bahçesine bakan çoklu pencerelerin olduğu bir oturma odamız vardı. Ayrıca evimiz ile caddeyi bağlayan yolun girişinde başkalarının girmemesi için büyükçe bir giriş kapımız vardı. Mutfağımız ise hemen oturma odasının bitişiğinde ve daha da çok pencereye sahipti. Ve ayrıca da bir arka kapısı vardı. Burası hikaye ile ilgili olacak yerdi.
Bir gün annem yine her zaman olduğu gibi ev işlerini tamamlamakla meşguldü. Ben ise hemen arkasında oturma odasının pencereleri olan koltukta oturmuş televizyon izliyordum. Birdenbire pencerenin direk karşısındaki duvarda asılı olan resim çerçevesinde bir figürün yansıdığını görmüştüm. Anneme dönüp babamın işten dönüp dönmediğini sordum. Cevabı '' Hayır. '' oldu. Ona babamın burada hatta bahçede olduğunu söyledikten sonra yüzünde oluşan korku dolu bakışı hayatım boyunca asla unutmayacağım. Annem oturma odasının penceresinden bakmış ve pis , dağınık fakat adilane görünümlü bir adamı görünce adeta kalp krizi geçirmişti. Annemin bakışına rağmen adam ürkmemiş ve annemden çekinmemişti. Aksine camdan bize doğru bakıp psikopat bir şekilde gülümsüyordu. Annem ona evimizde ne yaptığını sorduğunda ise adam aynı şekilde sadist bir şekilde sırıtmaya devam ederek hiç bir şey söylememişti. Annem polisi arayacağını söylediğinde ise adamın söylediği hayatımda duyduğum en korkunç şeylerden bir tanesiydi...
Eğer annem telefonu eline alırsa camı kırıp içeri gireceğini çok sinirli bir şekilde haykırmıştı. Annem ne yapacağını bilmiyordu biraz bekledikten sonra hızlıca ne yapacağını düşündü. İkimizi birden nasıl güvende tutabilirdi... ? Annem beni korumak için polisi aramak istiyordu. Fakat ya ararsa ve o adam bana içeri girip zarar verseydi... ? Bu yüzden onları aramaktan vazgeçmişti. Adam annemin dehşete kapıldığını görür görmez hemen arka kapıya doğru koşmuştu. Neyse ki kapı kilitliydi. Çünkü annem paranoyak bir insandı ve her zaman kapıları kilitlerdi. Adam anneme içeri girmesine izin vermesi için bağırıyordu. Ve eğer annem onu içeri sokmanın bir yolunu bulmazsa bizi gelip öldüreceğini söylüyordu. Annem ona defolup gitmesini söylemiş ve bu onu tam anlamıyla çileden çıkarmıştı. Adam cebinden çıkardığı çakısıyla camlara sertçe darbeler indirmeye başlamıştı. Ben ise halen daha ne olup bittiğinin farkında değildim. Çünkü çok ufaktım.
Annem beni çıldırmış bir şekilde olduğum yerden kapmıştı. Beni aldı demiyorum. Resmen koltuğun üstünden ani bir şekilde kollarımdan çekip hızlıca koşmaya başlamıştı. Merdivenlere çıktıktan sonra üst kat koridorunda biraz bekleyip saklanmamız için acilen bir yer arıyordu. Tam o anda annemin erkek kardeşi kulaklıkları kulağında normal bir şekilde odasından çıkmıştı. Annem ise onun evde olduğunu fark etmemiş ve o da kulaklıklar yüzünden aşağı kattaki olan biten kargaşadan tamamen habersizdi. Dayım 25 yaşındaydı ve gerçekten iri yapılı herkesin gözünü korkutan bir vücuda sahipti.
Annem ağlayarak içeriye zorla girmeye çalışan bir adamın olduğunu söyledi. Tam annem bunu söylerken o ürpertici psikopat aşağıdan yani evin içinden çığlıklar atarak alaycı bir şekilde '' Öcü sizi almak için geliyoor '' diyordu. Bu beni heyecanlandırmıştı. Beni daha da heyecanlandıran şey ise adamın dayımın evde olduğunu bilmemesi ve bizim ortaya çıkmamız için bağırıp '' Acısız bir şekilde olacak! '' demesiydi. Dayım kendimizi banyoya kilitlememizi ve polisi aramamızı söylemiş ve annem de aramıştı. 5 dakika kadar süren aşağıdaki gürültü ve inleme seslerinden sonra polisler gelmiş ve adamı kanlar içinde yerde , dayımı ise üstünde onu acımasızca dövmeye devam ediyor bir şekilde bulmuşlardı. Dayım zapdedilemiyordu ve onu fena benzetmişti. Adam tanınan bir pedofili hastası çıkmıştı. Ve tabi ki beni televizyon izlerken uzunca bir süre izlemesinin de sebebi buydu.
Annem o günden sonra evde tek kalmaktan oldukça korkuyordu . Benim için ise koşmak ve saklanmak oldukça zevkliydi. Açıkçası çok küçüktüm ve dayıma o gün doğru zamanda bizimle birlikte olduğu için (annem onun evde olduğunu açıkça unutsa bile) asla teşekkür edebileceğimi sanmıyorum.
Dürüst olmak gerekirse , o gün dayımın evde olmaması ve o adamın annemle bana neler yapabileceği düşüncesi içimi halen daha titretiyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜRPERTİCİ KISA HİKAYELER
Mystery / ThrillerBU HİKAYELER UYKUNUZU KAÇIRACAK! Bu kitabımda ; yabancı kaynaklardan bulup çevirdiğim ve ayrıca bana ait olan kısa , gerçek korku hikayeleriyle siz okurlarımın karşısındayım.