první setkání

1.3K 37 14
                                    

První setkání

Klausovy myšlenky

Dneska mám 100 let takže jdu s Damonem Stefanem a Alarickem slavit do baru. Má tam prej přijít aji Elena Bonnie a chtěl bych ještě nějakou holku pro mě když mám ty narozky ale Elena a Bonnie tam nepříjdou na moje narozky ale jejich kamáradka má po let tak jdou slavit s ní prej se jmenuje Caroline a má mamku šerifku asi to bude nějaká fiflena a ty nesnáším. No ale jsem rád že jdu s klukama bude to legendární párty.

Caroliny myšlenky

Dneska jdeme s holkama slavit do baru chtěla jsem pozvat aji kluky ale prej jdou s nějakým debilem Klausem je to původní hybrid asi to bude pěkně velký kokos. Elena ho zná a říká že je fajn ale Bonnie říká že je to debil. Když mám ty narozky tak jsme šli s holkama nakupovat než jsme šli do baru. bylo tam nádherné bílé tílko a legíny a k tomu takové to menší tričko pod prsa dohromady to stálo 5 000 ,- bylo to totiž značkové :D. Nakonec jsme hned z bchodu šli do baru kde už samozřejmě byli aji kluci ale ten Klaus tam nebyl. No co šli jsme si s holkama sednout naproti jejich stolu aby jsme vna ně a oni na nás....

Takže to je můj první příběh za chvíli bude další byla bych ráda za každy votes nebo koment klidně aji komenty o tom že se vá to nelíbylo snad se vám to líbit ale bude :)

Klaus and  CarolineKde žijí příběhy. Začni objevovat