1. část - Kurama

1.4K 62 10
                                    

Foukal silný ledový vítr a stromy se ohýbaly pod jeho silou.

Mráz lezl až pod kůži. Mraky na tmavé obloze se hnaly šílenou rychlostí.

Zastavili jsme. Už se nedalo běžet. Pomalu se začínalo stmívat.

"Tady se utáboříme." zavelel Kakashi.

Poslechli jsme ho.

"Chtělo by to nějaký úkryt, že?" Poškrábal se na hlavě a i přes masku bylo vidět, že se usmál. Mrknul při tom na kapitána Yamata.

Ten si akorát povzdechl. Konec konců neměl na výběr. Přeci jen, zahrávat si se senseiem, to nebyla žádná sranda.

"Mokuton: Shichuka no jutsu," kapitánova dlaň se dotkla země a z ní vyrostl malý dvoupatrový domek.

"Úžasné - ttebayo!" Nechápal jsem, jak může používat tak úžasnou techniku.

Kdykoli si může postavit nový dům! To je nefér! Já občas nemám ani na můj oblíbený ramen z Ichiraku...

"Sakuro, Hinato, vy dvě budete spát v patře. Kakashi - senpai, Naruto, Sai a já budeme v přízemí."

Polkl jsem.

Snad nebude znovu dělat ty děsivé ksichty...

Sensei si určitě bude zase číst Icha - Icha Tacticks a nebude nic okolo vnímat. Tuším, že půjdu dnes spát velmi brzo...

Najednou mě napadlo, že bych se mohl vykrást z pokoje kde jsem byl s Kakashi - senseiem a kapitánem Yamatem a stavit se za Hinatou, jenže v tu chvíli přerušil mé myšlenkové pochody Kurama.

Ta liška uvnitř mě se otřásala smíchy.

"Co ti je tak k smíchu?" Na čele mi vyskočila žíla.

Jenže on si mě nevšímal a chechtal se dál.

-----------

Tákže první část této povídky :) Doufám že se líbila.

Mám v plánu tak zhruba 10 dílů, ale možná že jich nakonec bude víc :D uvidím jak moc dobře se mi to tady bude psát :D přeci jen je to moje první povídka tady, tak uvidíme :D

Budu ráda za veškeré vaše komentáře a hlasy ;)

Narutův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat