..."Slibuji. Přísahám, že Kyuubiho nedostane." ješte jedno jsem ji políbil a potom odběhla.
Otočil jsem se. Tobi se zdvihal ze země. Měl potrhaný plášť, ale nezdálo se, že by měl nějaká jiná vážnější zranění než nějáké škrábance.
"Ukončeme to." zdvihl se ze země.
'Konečně.' ušklíbnul se.
'Ukážeme mu, že si začal s nesprávnými.' Obklopila mě jeho chakra. Objevil se první ocas a v zápětí dalčí dva.
"Tvoje snaha je marná." i když jsem pod jeho masku neviděl, přísahal bych, že se ušklíbnul. Pravou ruku položil na zem a vytvořila se pečeť. "Kuchiyose: Gedou Mazo!" Objevila se obrovská socha. Tělo Juubiho. Přeběhl mi mráz po zádech. "Uvidíme co dokážeš proti osmi bijuu!"
Věděl jsem to. Bee... on je... byl mrtvý, už když se ke mně dostala ta zpráva...
Šestý, sedmý, osmý. Devátý a poslední ocas. Kurama se ušklíbl a skoro okamžitě vytvořil Bijuu dama. Neúplný Juubi na sebe nenechal dlouho čekat. Dvě chakrové koule se střetly. Nastal obrovský výbuch, při kterém jsem i já měl co dělat, aby jsem to ustál.
"Naruto," Tobi se objevil předemnou. Uskočil jsem dozadu. Až moc detailně jsem viděl jeho sharingan a rinnegan. V těle Kyuubiho se mi pohybovalo lehčeji, než jsem předpokládal na takovou velikost, "když se mi vzdáš dobrovolně, ušetřím tě nevyhnutelných zranění. To je z mojí strany obrovský ústupek."
"Nikdy!" Zařvali jsem oba naráz.
"Jak chceš." cukl rameny. Připravil jsem se na jeho další útok. Vtom se za jeho zády objevila Hinata s aktivovaným byakuganem a chystala se ho zasáhnout do hlavního chakrového bodu na jeho těle. Nemohl ji vidět. Já jsem ji sotva zaregistroval a to jsem měl na ni přímý výhled. Její ruka proletěla jeho tělem jako máslem. Jak nečekané.
"Hinato!" Vydralo se mi z krku. Všechno se jakoby zpomalilo, ale zároveň to bylo tak rychlé, že jsem ani nestihl mrknout. Když skrz něj prošla celá, chytil ji za ruku.
"Shinra Tensei." rezonovalo mi v uších. Zůstal jsem tam stát jako přikovaný. Odhodilo jí to o dobrý kus dál.
"Ne!" Konečně jsem se pohnul. Proč? Proč nesplnila můj pžadavek? Proč se vrátila? Proč?!! Odpověď jsem věděl. Protože je to Hinata. Nohy Kuramy se pohly k ní, ale koutkem oka jsme stále pozorovali Tobiho.
Dýchala. Je naživu! Z jeích úst jí vytékaly promínky krve.
"N-Naruto." chrčela.
"Nesplnila jsi moji prosbu," sklonil jsem se k ní, "ale to by si nebyla ty," usmál jsem se, "miluji tě."
"I já tebe," dýchala ztěžka.
"Až to skončím s tímhle červem, odnesu tě k Sakuře." Kurama ji vzal jemně do tlapy a položil ji dál.
"Tohle si neměl dělat." řekl jsem pokojným hlasem, i když to v mojem, v našem nitru vřelo jako v sopce. Znovu jsem vytvořil Bijuu dama, ale tentokrát jsem přimíchal rasenshuriken.
"Jsi hanbou všech jinchuuriki." ozvalo se mi u ucha. Nestihl jsem zarreagovat.
"Naruto!" zakřičel ve mně Kyuubi.
Uslyšel jsem jen: "Shinra Tensei."
Upadli jsem do bezvědomí.
Selhal jsem? Já, Uzumaki Naruto jsem selhal? Porušil jsem svoji přísahu? A uvrhl jsem celý svět do temnoty? Měl pravdu. Jsem slabý. A teď za to zaplatím. Asi bude dobře, že teď zemřu. Neměl bych odvahu čelit takové potupě.
Všude byla tma. Černota. Ocitl jsem se ve svojem vnitřním světě.
'Odpusť Kuramo.' zlomil se mi hlas. Seděl ve svojí kleci. Byl ke mně otočený zády.
'Dělali jsme, co jsme mohli. Byl si mojím nejlepším jinchuurikim,' otočil ke mně hlavu, 'opravdu, Naruto. Máš zlaté srdce. Nikdy jem nepoznal lepšího člověka, než jsi ty. A to počítám i Rikudo-oji-chana.' Usmál se.
'Selhal jsem na plné čáře.' Zamrmlal jsem. Po tvářích mi stekly slzy.----------
Dnes jsem se rozhodla vyzkoušet napsat další část o něco dříve, protože zaprvé někteří z vás o to měli zájem a zadruhé už jsem přemýšlela o tom, že zkusím psát častěji a tak jsem potřebovala vyzkoušet jak bud mít čas :)
Závěrem pro mě je, že stále budu vydávat nové části pravidelně v neděli, ale pokud mi to vyjde budu se snažit i ve čtvrtek :)
4. část dokončená :D asi jako jedna pár dílů :D
Znovu mnohokrát děkuji za vaše komentáře a hlasy :) jsem opravdu vděčná, že se to alespoň někomu líbí :D
ČTEŠ
Narutův příběh
FanfictionNarutův příběh se odehrává ještě před velkou válkou ninjů v Shippuudenu. Kvůli útokům Akatsuki a jejich sbírání ocasých démonů vymírají jinchuuriki. Na řadě je i Naruto a po útoku neznámého maskovaného člena Akatsuki je unášen směrem k místu, kde se...