Probral jsem se. Byl jsem na jakési mýtině. Moje tělo bylo pověšené přes Tobiho rameno. Kráčel. Poznal jsem to podle pravidelného pohupování. Trvalo to jen několik sekund. Určitě jsme byli daleko od místa boje. Možná použil svoje časoprostorové jutsu. Hodil mě na tvrdou zem. Znovu jsem upadl do bezvědomí. Jak dlouho budu ještě žít? Pár minut? Hodin? Dní asi ne.
Hinato... škoda že jsme spolu nemohli strávit víc času. Opravdu jsem tě miloval. Sakura-chan... Sasuke, už tě zpátky domů do Konohy nepřivedu. Kakashi-sensei, Yamato-taicho, Tsunade-baa-chan... před očima se mi objevil obraz všech mých přátel. Nebylo jich málo.
"Zbohem," zamrmlal jsem, "zbohem, Kuramo." rozloučil jsem se s devítiocasou liškou, které jsem byl do teď domovem. Zahleděl jsem se do jeho očí. Byly plné něhy. Zacítil jsem neuvěřitelnou bolest, jakou jsem ještě nikdy v životě nezažil a on se začal ztrácet.
Padl jsem na zem. Kopnul do mě. Pootevřel jsem oči.
"Ještě dýcháš?" odfknul si, "Jako první zničím Konohu. Ach, jaké to asi musí být pro tebe utrpení, když nebudeš moct nic udělat..." pousmál se.
Potom jsem jen zahlédl mizící plášť Akatsuki. Foukal vítr a do vzduchu vynesl nepatrné částečky písku. Chytil jsem se za břicho a vyhrnul tričko. Pečeť zmizela spolu s ním.
Roztřeseně jsem se vyškrábal na kolena. Nikde nikdo nebyl. Už by sem neměl žít. Přišel jsem přeci o svého bijuu... Každý jinchuuriki, bez výjimky, přece umře. Ale když se nad tím zamyslím, moje máma taky žila ještě chvíli po tom, co z ní Kyuubiho vytáhli. Možná je to zvláštní schopnost Uzumaki klanu.
Nic jsem necítil. Moje chakra byla vyčerpaná a já taky. Avšak trochu jí zůstalo, a tak jsem udělal svoje poslední jutsu.
"Kuchiyose." zamrmlal jsem. Objevila se malá zelená pošťácká žába z hory Myoboku. Napsal jsem stručný dopis pro Godaime Hokage. Potom Gatabi odskákal pryč. Zavřel jsem oči a pokorně očekával příchod smrti.----------
Další díl napsaný :D moc se omlouvám, že jsem nepřidávala. Důvodem byla škola. A to všichni známe že? Všechno po nás chtějí zrovna teď :D ještě před Vánoci :D
Jako omluvu zkusím ještě dneska dopsat další část, která bude trochu delší ;)
Děkuji všem za přečtení a budu ráda za všechny hlasy a komentáře které tady zanecháte ;)
ČTEŠ
Narutův příběh
FanfictionNarutův příběh se odehrává ještě před velkou válkou ninjů v Shippuudenu. Kvůli útokům Akatsuki a jejich sbírání ocasých démonů vymírají jinchuuriki. Na řadě je i Naruto a po útoku neznámého maskovaného člena Akatsuki je unášen směrem k místu, kde se...