*Dla jasności umysłu*
(T/I)- twoje imię
(T/N) - twoje nazwisko
(U/K) - ulubiony kolor
*Opis Reader*
Masz 17 lat, twoją pasją jest łyżwiarstwo figurowe.
Z pochodzenia jesteś Japonką.
Mieszkasz na wyspie Hokkaido, gdzie zawsze co roku pada dużo śniegu.
Masz 170,5 cm wzrostu (co na japonkę jest strasznie wysoko. )
Lubisz spokój i miewasz nagłe zmienianie emocji.
Swoją nauczycielkę widzisz jako pierwszą matkę.
Charakter:
Jesteś charyzmatyczną i pracowitą dziewczyną, która jeśli może dojść do zwycięstwa, może za pracować się na śmierć. Nie uśmiecha Ci się w towarzystwie ludzi, wychodząc z swojego domu i czujesz się nie swojo przy nich pomijając fakt, że masz ostry język.
Przez pewny "incydent" zamknęłaś się w sobie i masz zaburzoną lekko psychikę jak świadczy o tym, iż jesteś wytrwała i silna.
Kiedy pozwolisz komuś się do Ciebie zbliżyć okazuje się, że jesteś rozsądna, empatyczna i wrażliwa na swoje otoczenie. Ale , gdy ktoś wejdzie Tobie za skórę pokazujesz otaczającą Cię wrogość.*wygląd*
*Opis Victora*
Victor ma 24 lata i spędza czas na trenowaniu Siebie w łyżwiarstwie.
Przez zupełnie podjęcie jednej decyzji natrafia na dziewczynę, która mimo w blasku świateł, wydała mu się......
jak małe przestraszone dziecko.
Ma on 1,80 wzrostu. Victor uwielbia swojego psa Makkachina, który okazuje się być puchatym pudelkiem.
Z początku nie potrafił zrozumieć (T/I) , ale po pewnym czasie dowiadując się nieco prawdziwych faktów nie mógł się powstrzymać i wejść w Twoje życie.Czy okaże się to słuszną decyzją?
*Opis Trenerki Reader*
Alev Mitropolii..pochodzi z Anglii ,ma 26 lat i również 1,68 cm wzrostu.
Jest miłą..ale stanowczą osobą. Do tego nie przepuści okazji dla uratowania jej przybranej córki.
Nienawidzi jak ktoś krzywdzi Reader*
Lubi imprezować i pić dużo alkoholu mając przy tym silną głowę. Dlatego (T/I) pilnowała jej by nie piła a ona pilnowała by (T/I) wychodziła z domu.*****************************************
Mam ogromną nadzieję do mojej wyobraźni i do was byście byli zadowoleni, gdyż to moje pierwsze opowiadanie. Lecz sami się przekonacie czy to jest dobre opowiadanie do czytania. Sayo-Nara!Jesu..uwielbiam te zdięcie.. a wy?
CZYTASZ
Dziewczyna z Łyżwami /❄Yuri On Ice❄
Novela Juvenil𝘋𝘢𝘸𝘯𝘰, 𝘥𝘢𝘸𝘯𝘰 𝘪 𝘻𝘢 𝘥𝘢𝘸𝘯𝘰 𝘵𝘦𝘮𝘶 𝘞 𝘯𝘪𝘦𝘸𝘪𝘦𝘭𝘬𝘪𝘮 𝘱𝘢ń𝘴𝘵𝘸𝘪𝘦 𝘰𝘵𝘰𝘤𝘻𝘰𝘯𝘺𝘮 𝘮𝘰𝘳𝘻𝘢𝘮𝘪 𝘑𝘦𝘴𝘵 𝘱𝘦𝘸𝘯𝘢 𝘥𝘻𝘪𝘦𝘸𝘤𝘻𝘺𝘯𝘢 𝘫𝘦𝘥𝘯𝘢 𝘯𝘢 𝘬𝘪𝘭𝘬𝘢 𝘮𝘪𝘭𝘪𝘢𝘳𝘥ó𝘸, 𝘬𝘵ó𝘳𝘢 𝘫𝘢𝘬 𝘪𝘯𝘯𝘪 𝘯�...