Tür XIII ♔ Hentai

363 17 10
                                    

♥ Türkçe: Japonca'da acayip, değişik anlamına gelmektedir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Türkçe: Japonca'da acayip, değişik anlamına gelmektedir.

♥ 変態 şeklinde yazılmaktadır.

Anime-manga içerisindeki kullanımı: Pornografik içerikli anime ve mangalardır. Genellikle yüksek hayal gücü içeren konulara sahiptirler. İnsanlar için tabu sayılan pek çok şey hentailerin konusu olabilir. Dünyaya saldıran uzaylıların veya değişik cinsel uzuvlara sahip çeşitli fantastik yaratıkların tecavüz sahneleri gibi absürt sayılabilecek sex sahneleri sıklıkla görülmektedir.

Dünya çapında meşhur pek çok hentai vardır. (Neresi bu kadar meşhur oluyor bilemiyoruz, adminin kafası pek karışık...)

Yaş sınırı +18'dir ama içerdiği konuları birçok beyin kaldıramaz. Eğer absürt bir zihniyete sahip değilseniz -ki bu çok güzel bir şey- ne izleyin ne de bakın. Dediğimiz gibi, bu cinsellik değil daha ötesi bir şey barındırıyor.

Bir tecavüz sahnesi normalmiş gibi gösterilebilir. Ya da pedofili ya da daha kötüsü... Aklınızın hayal dahi edemeyeceği şeyler...

İçerdiği absürt sahnelerin kökeni de budur. Günümüzde özellikle Amerika'da önemli bir pazar haline gelen hentai, ilk yaratıldığı andan itibaren değişik tarzlara yönelmiş; yukarıda belirtilen tarzların yanında daha yumuşak ve softcore olarak sınıflandırılabilecek hentailer de üretilmiştir.

Biliyorsunuz ki Wattpad'de pornografi uygunsuz içeriktir. Hentai'yi de bu şekilde görüp okursak doğru olur diye düşünüyoruz. Kaldı ki bunu paylaşan sitelerin bile bir çoğu yasak. Pornonun (absürtlüğü yüzünden bu şekilde bile tanımlanamaz gerçi) çizgi halini izliyor gibi düşünün.

Biz bunu sapkınlaşmış pornografi olarak görüyoruz. Tecavüze, pedofiliye taviz veremeyiz. Ha izlemedik mi? İzledik, fikir sahibi olmak için okuduk, buna göre yorum yapıyor ve yazımızı sizlerle paylaşıyoruz. 

Bizim görüşümüz izlememeniz yönünde.

Yok ben izlerim diyorsanız içerisinde yumuşatılmış hentailer de bulunuyor.

Diğer manga-anime türlerinde görüşmek üzere. Bizi takip etmeyi ve hala çalışmamızdan haberi olmayan arkadaşlarınızı bu satırlara etiketlemeyi lütfen unutmayın. Mutlu kalın!

Hayran Kurgu EskiziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin