En sevilen türün, kendisi gibi en çılgın izler ve okurları, elleri görelim?
♥ Türkçe: Japonca'da harem şeyler anlamına gelmektedir.
♥ ハーレムもの şeklinde yazılmaktadır.
♥ Anime-manga içerisindeki kullanımı: Kız erkek fark etmez, bir kişinin etrafında onlarca erkek veya kız görüyorsanız ve bu kişilerin gözlerinden kırmızı kalpler çıkıyorsa bilin ki bir harem animesinin içerisine düştünüz.
Gelsin yakışıklı erkekler ve gelsin güzel kızlar, gelsin bishieler! Ana karakter kimin umurunda? ;) İtiraf edin, hiçbiriniz ana karakter için izlemiyorsunuz.
Birçok kişi bu türü ecchi ile bağdaştırsa da (haksız da değiller gerçi) kızların etrafında dönen harem mangaları da vardır. Echhi genelde erkeklere hitap ettiği için, harem manga ve animeleri shounen türü ile yanyana görmemiz yüksek ihtimal. Erkek ergen karakterimizin güzel kızları görünce nevri dönüyor falan...
Kızların etrafından pervane olan erkeklerin çoğunluğu oluşturduğu harem türünde ise (Reserve Harem) ana kız karakterimiz laylaylom havasındadır. Nasılsa Allah'ın hikmeti ile bir anda herkes ona aşık olmuştur. Bu gayet normal bir şeydir. [Neresi normal, bizim başımıza gelse feleğimiz şaşar :)] Ancak bizim aklı hovarda kızımız onları görmez bile. Bu da ayrı kanser olma sebebidir.
Bir de yaoiler ve yuriler içinde dönen haremler vardır. Sizi bilemeyiz ama bizim ilgimizi en çok bunlar çekiyor. ;) Yaoi kimin ilgisini çekmiyor ki?
+18 uyarımızı yine yapalım. Tamamı +18 değil ama yan türe baktığınızda ecchi, smut, yaoi, yuri görürseniz bir kez daha düşünün lütfen.
♥ Örnekler: Hiira No Kakera, Uta no Prince Sama, Dance With Devils, Watashi ga Motete Dousunda, Diabolic Lovers, To Love-Ru, High School DxD, Bokura to Usagi no Koi wa Sensou, Marginal Prince, Sekirei Kyou kara Maou, Date A Live, La Corda D'oro, Brothers Conflict en güzel örneklerindendir.
♥ Liste uzar gider... Daha bahsetmediğimiz harika animeler ve mangalar var çünkü. Önerilerinizi burada paylaşmaktan çekinmeyin.
♥ Diğer manga-anime türlerinde görüşmek üzere. Bizi takip etmeyi ve hala çalışmamızdan haberi olmayan arkadaşlarınızı bu satırlara etiketlemeyi lütfen unutmayın. Mutlu kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayran Kurgu Eskizi
De TodoBir Japon atasözü der ki: Öğretmek öğrenmektir. Asya çizgi dünyasının inceliklerini birlikte öğrenmeye var mısın? Yabancı olduğun kavramları keşfedebilir, mangaka olma yolunda atılımlar yapabilirsin. Death Note'a hayran kalabilir, bir L eskizi oluş...