Apával épp a Völgyzugoly-i gyűlésen ülünk.Tündékkel , törpökkel és emberekkel egyaránt . Még néhány hobbit is akad. A gyűrűt szerencsésen eljutattuk Elrond úrnak, Völgyzugoly urának, aki közölte velünk, hogy a gyűrű nem maradhat , így megoldást kell találjunk.Egyetlen megoldást. Mindannyian tudjuk melyik az.
Lassan mindenki megérkezett. Elrond úr felállt , végignézett a társaságon és elkezdte a gyűlését. Rengeteg kritika, veszekedés folyt le. Törpök tündék ellen szoltak . Mindenki akarta az asztalon levő gyűrűt. De senki se nemes szándékből. A veszekedést még tetőzte az s hír is , hogy Szarumán elárult. Pár perc mulva megelégelve a kiabálásokat , felálltam és saját kézbe vettem az ügyet.
-Elég!-orditottam be a veszekedő tömeg közé, mire mindenki rám figyelt.-Nem látjátok? A gyűrű tönkretesz. Megváltoztat. Ahelyett, hogy itt egymást rágalmazzátok, inkább a valódi problémával kéne törödjetek. Középfölde veszélybe van. Megoldást kell találjunk , de azonnal!-apámra néztem, ki elismerő pillantással nézett. Visszafordultam a tömeghezz.-Mit szoltok?-néztem rájuk reménykedően .-Tartsunk össze!
Mindenki csendbe figyelt. Már a reményt is kezdtem elveszítení, amikor valaki megszólalt.
-Igaza van.-lépett elő a tömegből egy tünde.Hosszú aranyszőke haja volt és mélyre ható tengerkék szeme. A tömeghez fordult.-Találjunk ki valamit és tartsunk össze. Pusztitsuk el a gyűrűt , ahogy kell. Ha összetartunk sikerülhet . Metsük meg Középföldét!-erre mindenki hurrázott. Elismerően pillantottam a tünde felé, mire ő bólintott. Mindenki visszaült a helyére és várták Elrond döntését. A tünde király végig nézett mindenkin és felállt.
-Egy szövetség. Alapitsatok egy szövetséget . Egy csapatot ki elviszi a gyűrűt Mordorba és elpusztitsa azt. A szüvetség hamar megalakult. Frodo lett a gyűrű hordozó , hozzá még csatlakozott Sami , Tufa és Pipin a megyéből , kiknek becenevük semmiből előugró hobbitok lettek , mivel váratlanul jelentek meg a gyűlésen. Hozzájuk még társult Aragorn , Boromir Minas Tirith-ből , apám Szürke Gandalf, Gimli a tötpe , én és legvégül egy tünde, Legolas a Bakacsinerdőből. Apám először nem akarta , hogy én is menjek , de Elrond úr szerint még nagy szükség lesz rám. Nem tudom miért gondolja ezt, de majd kiderül. Azonnal útnak is indultunk. A tündéktől kaptunk élelmet és vizet. Kezdetét vette a küldetésünk . Elindultunk hát Mordor felé.órák óta gyalogoltunk már, de még mindig sehol se voltunk uticélunkhoz képest. Egyszer csak egx útitárs szegődőtt mellém. Anélkül hogy odanéztem volna, tudtwm hogy ki az.
-Köszönöm.-néztem a mellettem gyalogló tünde hercegre-Hogy kiáltál mellettem.
-Hát egy olyan beszédet kár lett volna nem komolyan venni .- mosolygott rám mire vissza mosolyogtam.
-Milyen a Bakacsinerdő? Úgy értem , apával rengeteg felé utazunk , de a Bakacsinerdőt mindig elkerüljük . Nem tudom, miért.- néztem Legolasra mire ő nevetni kezdett.-Min nevetsz?-kérdeztem mosolyogva
-Bocsi, csak fura azt hallani Gandalfról , hogy apa. De a kérdésedre visszatérve , a Bakacsinerdő olyan, mint bármilyen tünde lak. Csak veszélyes..
-Miért veszélyes? Tán ott a tündék veszettek.-néztem rá grimaszosan, mire elnevette magát.
-Nem ,szerencsére nem.
-Pedig azt suttogják , hogy Thranduil királyt , azért nem látni a palotán kívűl, mert egy ketrecbe van zárva a veszetsége miatt.-suttogva mondtam Legolasnak, mire megfogta a vállam.
-Biztosithatlak, hogy ez nem igaz.-mosolygott. Nem tudom miért, de abba a mosolyba volt valami . Valami varázslatos. Pár perc után újra megszólalt
-De várj, kik suttogják ezt?-nézett rám felhuzott szemöldökkel.
-Itt megpihenünk!-szólt apám egy köves dombra mutatva , majd elindult.
-Hu, hulla fáradt vagyok. Majd ott találkozunk. Sziaa.-köszöntöm el tőle a kérdést kikerülve és a kövekhez siettem.Következő rész . Legolas szemszőge
Mordor felé 2
YOU ARE READING
A Gyűrű Szövetsége: Legolas és Én
RomanceAriana vagyok 18 éves. Apám Szürke Gandalf. Egy héttel ezelőtt még csak egy mágus voltam, aki egy régi barát ünneplésére tartott apjával együtt. Minden jól is alakult , amíg egy gyűrű elő nem került. Egy gyűrű, mely hatalmasabb mindennél. Egy gyűrű...