6.

47 3 0
                                    

Zuhanyzással inditottam a napot. Jól esett érezni bőrömön a forró vizet. Úgy mint Jared érintését is. Még mindig élénken él bennem a tegnap történtek. Igen , izgalmasnak hangozhat a gondolat hogy viszonyom van apám főnökével. De mégis csak APÁM FŐNÖKE. Többet nem szabad ilyet csinálnom és nem is hagyhatom neki. Kimásztam a zuhany kabinból megtörölköztem és bementem a szobámba. Kiválasztottam az aznapi ruháimat és megszárítottam a hajamat. Mielött elmentem fürödni apa szólt hogy be kell mennie az irodába szóval teljesen egyedül vagyok itthon. Lehet át hívom Justint hogy filmezzünk vagy valami. Fel is hívtam messengeren mivel a száma nincs meg.
-Szia Justin!
-Szia! Mizu?
- Arra gondoltam hogy átjöhetnél filmezni. Apa ma nem lesz itthon csak este jön haza.- vetettem fel ötletemet.
-Jó persze ugyis ráérek.
- Szuper! Akkor gyere.- mosolyogtam majd bontottam a vonalat.

•••

Ajtót nyitottam Justinnak.
-Sziaa! Gyere be.- mosolyogtam majd félre álltam az ajtóból.
-Szia. Húú popcorn illatot érzek?- kuncogtam fel.
-Jó az orrod, még csipsz is van.- a nappaliba vezettem majd leültünk a kanapéra. Kiválasztottunk egy filmet és enni kezdtünk. Az első film után még 2-3-at megnéztünk.

•••

Ajtó nyitódásra keltem fel. Meghallottam apa hangját ezért nem is nyitottam ki a szemem csak feküdtem tovább.
-Szia kicsim!- köszönt apa.
- Szia apu!-még mindig csukva volt a szemem de éreztem hogy elöttem áll.
- Ő lenne Justin?- mosolyodott el. Csak akkor nyitottam ki a szemem és akkor láttam meg hogy Justin karjai között aludtam el. Felsóhajtottam és megtöröltem a szemem majd felültem. Mikor felültem akkor vettem észre hogy Jared a nappali ajtóban támaszkodik. Szemében izzodt a düh. Állkapcsa megfeszúlve. Ajjaj. Felkeltettem Justint. Addig apáék a konyhába mentek. Én pedig kikisértem a fiút és elköszöntünk. Vissza mentem a lakásba egyenesen a konyhába. Apa és Jared éppen borozgattak.
-Sziaztok-köszöntem újra. Apa épp megszólalt volna mikor közbevágtam.- Apa még mielött bármit is mondanál csak áthívt filmezni. Ennyi volt.-tisztáztam a helyzetet.
-Jolvan !- tette fel védekezően kezeit.
- Mel megmutatnád a mosdót?- kérdezte Jared.
-Persze gyere utánam- felvezettem az emeletre majd a mosdo ajtajában megálltam.- Ez lenne az.- erre Jared behúzott a helyiségbe majd erősen a falnak nyomott.
- Áuu mitcsinálsz?- próbáltam eltolni magamtól de nem tudtam túl erős volt.
-1. Nem válaszoltál az üzenetemre. 2. Arra kell bejönnöm hogy egy kis porbafingó kezei közt alszol?- azta. Elég mérges. Semmi köze ahhoz hogy mit csinálok.
- Úgy csinálsz mintha bármi közöd lenne hozzám.- húztam össze szemöldökömet.
- Na na kislány! Nálam vannak szabályok amiket érdemes betartani! A legfontosabb szabály- közelebb hajolt és halkan ajkaimra súgta- az ENYÉM VAGY.- a lélegzetem is elállt. Hogy mit mondott? Meg akart csókolni de elfordítottam a fejemet. Erre ő megfogta erősen arcom és vissza fordította.
-Ha ellenkezel nem fogod élvezni. Ne aggódj lehet eleinte félni fogsz tőlem és utálni fogod ezt. De garantálom hogy mikor ezek az érzések elmúlnak imádni fogod, persze ha nem csinálsz semmi rosszat.- szóhoz sem jutottam. Igazábol mindig is bejöttek a határozott seácok de ez elég ijesztő. Mégis tetszik. Csak bólintottam egyet.
- Jó kislány!- perverz mosolyt húzott ajkaira majd megcsókolt. Nem akartam vissza csókolni. Egy morgással helezte hogy ez nagyon nem tetszik neki ezért megadtam magam.
-Holnap elviszlek magamhoz. És mindent tisztázunk.- engedett a szorításán így kitudtam menni a mosdóbol be a szobámba. Hallottam ahogy Jared megy le a lépcsőn és apával beszélget.
- Hé Scott! Holnap elvinnem magamhoz Melt hogy megnézze hova kellene rajzolnia.
- Jó rendben nyugodtan!- apa ilyen könnyen belement?? Jó végülis tudom hogy megbízik Jaredben. De akkor is. Még egy darabig beszélgettek aztán hallottam hogy Jared távozik. Apa jött fel a lépcsőn ezért gyorsan befordultam alvást színlelve. Benyitott de persze azt hitte alszok ezért ki is ment. Őszintén megmondom eléggé félek a holnaptól mégis várom. Ahogy a mosdóban a falnak szorított az is felkeltett bennem valamit. Istenem mit múvel velem!


Sziaztooook😁 itt is a következő rész. Remélem tetszik😊

•Köztünk marad•Where stories live. Discover now