Arra keltem hogy Jared ül az ágyam szélén. Engem néz és foglya a kezem. Mosolyog.
-Szia!-köszöntem rekedtes hangon majd nyujtózkodtam egyet.
-Szia-olyan jó volt hallani a nahgjat. Oldalfekvésből most hátamra fordultam. Erre ő fejét hasamra döntötte. Még mindig fogta kezem. A másik kezemmel elkezdtem piszkálni hajat.
-Hol van apa?-kérdeztem halkan. Tudtam hogy nem jönne fel hozzám ha apa a közelben lenne.
-Intéztem beki egy kis munkat az irodában így egésznap nálam lehetsz.
-Jolvan-mondtam egyszerűen.- Akkor elkezdek öltözni.- kimásztam az ágyból és a szekrényemhez mentem mikor odaértem ránéztem . Ezzel jeleztem hogy kimehetne ameddig öltözök. Ő csak rázta a fejet hogy nem megy ki. Végülis az irodában látott már poló nélkül. Elkezdetm öltözni. Jared csak sóhajtott.
- Tűrtöztesd magad nagyfiú!- nevettem el magam. Erre csak szájába harapott.•••
Odaértünk Jared lakásához. Ugy mint az iroda a lakása is ízlésesen volt berendezve. Megfogta a kezem és a konyha felé húzott. Felültem a konyha pultra amíg ő a hűtöből elővett egy üveg bort. Még nézett valamit a hűtöben.
-Uhh basszus Mel. Nincs itthon neked narancslé.- nézett rám majdnem elröhögte magat.
- Hahaha nagyon vicces vagy.-mostmár elröhögte magat és odasétált hozzám. Kezeimet nyaka köré csavartam.
-Na és miről akartál beszélni?-kérdeztem rá.
- Ha már igy kérdezed mássz le a pultról és menjünk a nappaliba.- ugy tettem ahogy mondta lemásztam és mentem utána. Le akartam ülni mellé de ő az ölébe húzott.
-Szóval az első és legfontosabb szabály amit tegnap már tisztáztunk. Az enyém vagy. Senki másé.- nem tetszik nekem ez az enyém vagy duma. Közben belekortyoltam a borba.- második fogamzás gátlót kell szedned ugyanis nem szeretem a gumit.- félrenyeltem. Most szoljak neki hogy szűz vagyok vagy ráér a végén is?- Ha bulizni szeretnél menni vagy ott aludni valamelyik barátodnál mindig mond el hogy tudjam hova kell menni ha baj van. Ha kettesben vagyunk hívj Apucinak. Ha bármilyen szabályt megszegsz. Bűntetés jár.
-Mégis milyen büntetés?
- Majd meglátod- kacsintott rám. Odahajoltam hozzá és megcsókoltam. Ő viszonozta. Levettem róla pólóját és ő is az enyémet. Egyre hevesebben csókolóztunk mikor megéreztem hogy benyúl a szoknyám alá. Kezemet mellkasára tettem és elhúzodtam tőle.
- Jared az a helyzet hogy én szűz vagyok!- elpirultam
-Ne aggódj! Vigyázok rád!- újabb csókcsatába hívott. Újra benyúlt a szoknyám alá. Elösször csak bugyin keresztül ketdett el simogatni. De nem kellet több neki félrehúzta bugyimat . Mostmár semmi sem választotta el ujjait nőieségemtől. Halk kis nyögések hagyták el számat. Majd egyik ujjat felhelyezte nőiességembe mire nagyot nyögtem.
-Ezaz , nyögj Apucinak!- meglepődtem de tetszett ez a játék. Egyre gyorsabban csinálta és én egyre közelebb kerültem a célhoz.
- Apucii én...
-Gyerünk kicsim- mire kimondta én már a csúcsra jutottam. Nyögtem egy hangosat majd testem megremegett. Jared vállára döntöttem fejem és úgy lihegtem. Meg sem szólaltunk.
-Milyen volt?- kérdezte Apuci.
-Fenomenális-mosolyt húztam arcomra.
-Akkor jöhet egy nagy lépés?- aprót bólintottam rá. Lefektetett a kanapéra. Mivel még nem szedek fogamzás gátlót ezért elővett egy gumit. Kigombolta nadrágját és lehuzta boxerét. Mikor elém tárult férfiassága csak egy nagyot nyeltem. Felhúzta magára az óvszert majd felém támaszkodott és fejem mellett lefogta kezeimet. Elösször csak hegyével simogatott aztán idővel lassan belém helyezte. Tényleg óvatos volt. Lassan mozgott és minden kis szisszenésnél megállt egy pillanatra. Mikor már megszoktam gyorsabban kezdett mozogni. Mindketten nyögni kezdtünk. Nagyon tetszettek mély férfias nyögései. Én elöbb mentem el mint ő. Csúcsra jutását hangos nyögés kísérte. Leszállt rólam és mellém feküdt.
-Elmegyünk fürödni?-kerdezte miközben arcomat simogatta.
-Uhum- felálltunk majd elkezdett húzni a fürdő fele. Nem kellett levetkőznúnk mivel nem volt rajtunk ruha. Beálltunk a fürdő kabinba és elkezdte engedni a meleg vizet. Háttal álltam neki. Jared hátulról átölelt majd nyakamat és arcomat kezdte lágyan puszilgatni.
-Megmosdassalak?-kérdezte halkan mire bólintottam egyet. Kezébe nyomta a tusfürdőt. Elösször hátamat mosta meg majd ujra átkarolt és mellemet kezdte markolászni. Csukott szemmel élveztem mozdulatait. Mellemről levándorolt nőiességemhez. Mikor ott végzett leöblitett. Megfogta kezemet és tennyérrel felfele fordította és tusfürdőt nyomott bele. Nem kellett semmit mondania tudtam hogy mit szeretne. Én is elöbb hátát mostam meg majd mellkasát és hasát. Biztos megunta hogy felsőtesténél elodőztem ugyanis megfogta a kezem és levezette férfiasságához. Nem tudtam hogy hogy csináljam szóval csak csináltam.•••
A kanapén üldt a fejem ölében pihent és úgy tv-ztünk.
-Apuci?
-Hmm?
-Akkor mi most együtt vagyunk?- félve kérdeztem meg.
-Persze Mel. Tudod. Az enyém vagy.
-Te meg az enyém.- jelentettem ki mire karomat végig simította.•••
Apuci leparkolt a házunk elött.
-Minnél elöbb szeretnék újra veled lenni.-mondtam majd megpusziltam.
-Elintézem gyönyörűm.-mosolygott rám. Kiszálltam a kocsiból és bementem a házba. Apa még nem volt otthon. Őszintén eléggé elfáradtam. Felmentem szobámba és ledőltem egy kicsit. El is aludtam.Sziaztok!😁 ez a resz eleg 18+ os lett. Remélem tetszik.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
•Köztünk marad•
Любовные романыMelissa Fisher a 17 éves lány ,apjával Los Angelesbe költöznek. Új iskola, munkahely és új barátok. Melissa mit sem sejt róla hogy új szerelem is várja Los Angelesben. (+18 részek )