12.

36 1 0
                                    

Éppen az asztalnál ülök és majszolom a reggelim. Folyton az este történtek járnak a fejembe amitől csak mosolyogni tudok. Apa jött be a konyhába újsággal a kezébe amit elém rakott.
  -Ti vagytok a címlapon Jareddel.- letettem szendvicsemet a tányérra és megnéztem az újságot. Már nem mosolyogtam. A címlapon ott virítottink Jareddal ahogy éppen csókolózunk. Ez nem lehet igaz.
  -Apa! Én sajnálom! Elakartam mondani de Jared nem engedte- a sírás határán álltam.- Kérlek ne legyél mérges és ne csinalj semmi olyat amiből Jarednek baja lehet.-sírtam.
  -Ugyan kicsim! Én végig tudtam. Őszintén örülök nektek.-felnéztem rá. Hogy mi? Végig tudta?- Bár az kicsit bánt hogy nem mondtátok el nekem de megértem Jaredet.- megöleltem apát- Na hívd fel a szerelmedet jobb ha tud mindenről- nevetett apa. A telefonomért nyúltam mikor Jared már hívott.
  -Szia szivem-töröltem meg szemeimet.
  -Mel láttad már az újságot?-feszült volt a hangja.
  -Igen apa mutatta meg nekem. És ne aggódj régóta tud rólunk és nem zavarja.-nyugtattam meg.
  -Huuuhh!- megkönnyebbült. Elmosolyodtam.-Azért még beszélnem kell nekem is vele. De elöbb szeretném ha átjönnél.
  -Rendben! Megyek.-ezzel bontotta a vonalat.- Apa átkell mennem Jaredhez.
  -Jolvan menj csak! Összesuedtem a cuccomat és már a taxira vártam.

•••

Kiszálltam az autóból és bementem a lakásba.
  -Megjöttem!-kiabálzam el magam. A táskámat a pultra tettem mikor Jared egy szál alsógatyába sétált ki hozzám.-Ó helló szép fiú- mosolyodtam el és alaposan végigmértem. Erre ő is elmosolyodott. Odasétált hozzám és megcsókolt. Kezemet izmos hasára tettem. Kezét pólom szegélyéhez vezette és levette rólam. Majd mikor az a földön landolt kihombolta farmer nadrágomat. Felültetett a pultra és gyorsan lehúzta rólam. Lábaimat dereka köré csavartam hogy szorosan magahoz húzzam. Melltartómhoz nyúlt és gyorsan kicsatolta majd bevitt a szobába. Leültetett az ágyra és elém térdelt. Alsógatyájához vezettem a kezemet és kínzó lassúsággal húztam le róla. Mikor már az is a földön volt hátradöntött az ágyon. Fogaiközé vette tangám szélét és ugy vette le rólam. Ez teljesen felizgatott. Mikor nem bírzam tovább felhúztam magamhoz Jaredet és nyakát kezdtem el harapdálni mire férfias morgások hagyták el száját. Végigsimította oldalamat majd nőiességemhez nyúlt és elkezdett simogatni. Csak nyöszörögtem alatta. Majd belém vezette egy aztán két ujját. Itt már nyögtem.
  -Apuci kérlek!-nyögtem nyakába. Értette hogy mit szeretnék mivel kihúzta belőlem ujjait és férfiasságát vezette belém. Ahogy megéreztem ívbe feszült a gerincem. Elösszőr lassan majd gyorsabban mozgott bennem. Homlokát enyémnek támasztotta és számra nyögött. Szánk éppen hogy összeért. Megnyaltam ajkait mire az enyémekre tapatt.
  -Aahh bébi! Mindjárt....- morgott egy nagyot és elélvezett. Nem sokkal később én is a csúcsra jutottam. Mikor leszállt rólam mellém feküdt és meztelen testem az övére húzta. Annyira szeretem!



Sziaztok ne haragudjatok hogy olyan régen tettem ki reszt csak nem igazan ertem ra de mostmar a suli ellenere megprobalok rendszeresen irni!❤️❤️❤️

•Köztünk marad•Where stories live. Discover now