10.

41 4 0
                                    

Este 6 óra volt. Még mindig egyedül voltam otthon. Eszembejutott a fogamzásgátló. Odasétáltam táskámhoz és kivettem belőle. Olvasgattam egy kicsit a leírást majd bevettem. Justin reggel óta bombáz az üzenetekkel szoval kikapcsoltam az értesítéseit. Úgy döntöttem felhívom Jaredet.
-Szia Mel. Miujság?
-Hello Apuci- ahogy meghallottam a hangját úgy megkívántam. Ezért most nagyon engedelmes leszek hogy felkeltsem az érdeklődését.
-Hmm. Mitörtént?-hallható volt a hangján hogy mosolyog.
-Csak nagyon hiányzól. Mit szólnál ha meló után értem jönnel?-ajánlottam fel neki.
-Nagyon szivesen. A fogamzásgátlót bevetted?
-Igen apuci.
-Ügyes kislány. Ezért kapsz valami jutalmat.
-Már alig várom.-mosolyogtam

•••

-Szia Mel megjöttem!- kiabált apa. Lementem hozzá a lépcsőn. Jared is itt volt.Meglepődtem de örültem neki.
-Sziaztok!- köszöntem
- Jared kitalálta hogy rendeljünk valami kaját és nézzünk valami filmet.- mondta apa miközben az étlapokat nézegette.- Pizza?-nézett ránk.
-Nekem tökéletes- mondta Jared mire én is bólintottam.
-Addig hozok le pokrócokat- elindultam az emeletre.
-Megyek segítek-jött utánam Jared. Ahogy beértünk a szobába bezártam az ajtót és az ágyhoz húztam. Ledöntöttem az ágyra és csípőjére ültem. Elkezdtem kigombolni az ingjét majd elém tárult felsőteste. Úgy imádom. Nyálas csókokat hintettem mellkasára. Nagy kezeit combomra vezette.
-Aaahh kicsim. Ezt le-lehet nem most kéne.-emelte fel fejem és felült.
-Lehet igazad van.- nem akartam leállni de igaza volt. Begbolta ingjét majd fogtuk a pokrócokat és lementünk. Apa pont akkor vette át a pizzat. Jareddel kiválasztottuk a filmet. Apa a fotelban ült mi Jareddel pedig a kanapén. A film felénél már elfogyott a pizza. Lattam apán hogy már majdnem elalszik.
-Apa nem mész fel aludni? Fáradtnak túnsz.
-De igen jó ötlet. Ti még nézzétek nyugodtan. Jó szórakozást.-felment a szobájába. Mostmár közelebb ültem apucihoz. Jared átkarolta vállam én meg mellkasára hajtottam fejem. Kis idővel késöbb nadrágjára vezettem kezem. Nem csináltam semmit csak ott tartottam. Felnéztem rá. Láttam ahogy állkapcsa megfeszül és kínzó vágy gyötri hogy megérintsem. Nem mondott semmit ezért kezemet nadrágjába vezettem. Mélylevegőt vett. Szeretem hogy ilyen hatással vagyok rá.
Halk sóhajok és nyögések hagyták el száját mozdulataimtól. Elkezdte kigombolni nadrágomat. És én is az övét. Hirtelen az ölébe húzott bugyimat félrehúzta és férfiasságába ültetett. Lassan elkezdtem mozogni. Egyik keze csípőmön volt másikkal pedig befogta számat nehogy túl hangos legyek. Egyre gyorsabb volt a tempó. Egyre jobban ziháltunk. Erősen fenekembe markolt majd elélvezett. Nem sokkal később én is. Mindketten felöltöztünk és mivel már késő volt úgy döntött haza megy. Pár csókkal elköszöntunk egymástól. Felmentem a fürdőbe lezuhanyoztam majd szobámba mentem. Befeküdtem ágyamba. Gondolkodtam. Meg kell győznöm Jaredet hogy mondjuk el apának. Nem lesz kőnnyü.

Sziaztok😁 itt egy újabb rész. Ti mit gondoltok, elmomdják Scottnak a kapcsolatukat vagy még húzzák?

•Köztünk marad•Where stories live. Discover now