Reggel Jared ágyában keltem. Meglepődtem, ugyanis a kanapén aludtam el. Felültem az ágyban és megtöröltem a szemem majd bal oldalamra néztem ahol Jared hasra fordulva aludt. Halkan kimásztam az ágyból, felvettem a ruháimat és kimentem a konyhába. Reggelit kerestem de nem volt egyből ehető étel. Elővettem egy tálat és elkezdtem palacsintát csinálni. Közben tettem be zenét hogy ne unatkozzak. Annyira magával ragadott a zene hogy sütés közben elkezdtem énekelni és táncikálni. Mikor fordultam a serpenyővel a tányér felé hogy az elkészült palacsintát odategyem hirtelen megláttam Jaredet ahogy a hűtőt tamasztja. Nagyon migijedtem szoval felsikítottam.
-Te joooo éég!!-kaptam szivemhez kezemet. Jared szinte feküdt a nevetéstől.-Ez egyáltalán nem vicces! Majdnem hozzád vágtam a serpenyőt!-nevetett tovább.
-Jaaaj ez jó volt!-törölte le szeméről a könnyeket amik a nevetéstől csordultak ki. Nem szoltam semmit csak sértődött arcot vágtam miközben az utolsó palacsintát tettem a tányérra. -Naaa gyere ide.- bujt hozzám hátulról de én nem is foglalkoztam vele. Megfogott és felültetett a pultra majd kezébe vette a tejszinhabot amit a palcsintához vettem elő.
-Azzal meg mit akarsz?-mutattam az említett dologra összehúzott szemekkel. Mikor az arcom felé közelített vele kicsit elhúzódtam aztán megláttam azt a tipikus ,,Na ne csináld már" tekintetet szoval inkább hagytam. Egy kis habot fujt az arcomra és lenyalta. Meglepődtem de tetszett. Aztán a nyakamra fujta és onnan is lenyalta és ezt még pár helyen megtette. Kivettem kezéből a habot és a szájára fújtam. Lassan nyaltam le róla. Majd leszálltam a pultról és meztelen felsőtestét vettem célba. Mellkasától a boxeréig fújtam a habot majd legugoltam és lentről fölfele kezdtem el lenyalni. Láttam hogy tetszik neki mivel beharapta száját. Mikor kiegyenesedtem megfogta csípőmet és szorosan ágyékához húzta. Tudtam hogy mit szeretne de a kis ijesztgetés miatt már csak azért sem csináltam azt amit kellett volna. Ezért csak megpaskoltam széles vállát majd elfordult tole és megszolaltam.
-Nah együnk, megéheztem.- felkaptam egy szelet palacsintát és elkezdtem enni. Ő csak bámult rám olyan ,,ezt most komolyan?" fejjel.-Jó étvágyat.-elé toltam a palacsintáját.
-Úgyis elkaplak még.- súgta a fülembe. A hideg kirázott tőle de nem szabad hogy látszódjon rajtam mert akkor érezné hogy nyert.A reggeli elfogyasztása után fogat mostam felkötöttem a hajam és egy minimális sminket tettem fel. Kimentem a nappaliba a telefonomért hogy felhívjam apát de Jared hirtelen a falnak nyomott közben mosolygott. Ahhh még mindig el akar csábítani a nagyfiú.
-Ömm éppen aput hívnam ha nem zavar.- megfogta kezemet végig húzta a mellkasán majd mikor nadrágjához ért lassan becsúztatta a kezem. Gyorsan csinálnom kellett valamit mert túlságosan is tetszett ez a helyzet. -Nézd mi van ott!-mutattam el szabad kezemmel majd mikor fejét oda fordította gyorsan kibujtam karjai közül és elfutottam de persze ő jött utánam. Lelassítottam és elkezdtem vele szemezni.-Nemár hogy bevetted ezt a trükköt- mosolyogtam pimaszul.
-Most elkaplak-elkezdett felém futni én meg előle kezdtem futni de sajna még mindig gyorsabb nalám. Felkapott az ölébe és a kanapéra dobott. Végig nevettem egyszerűen nem birtam nevetés nélkül. Próbáltam elmászni de nem sikerült mivel visszahúzott. Rám nehezedett és elkezdte puszilgatni a nyakam ami most elég csikis volt ezért el akartam tólni magamtól közben még mindig nevettem. Ő is felkuncogott a helyzeten. Aztán elkezdett csörögni a telefonja. Amint megnézte a kijelzőt az arcáról lehervadt a mosoly. Majd felvette....Sziaztok!❤️ ne haragudjatok a nagyon magyom sok kihagyasert de sok dolog tortent sajna😕
YOU ARE READING
•Köztünk marad•
RomanceMelissa Fisher a 17 éves lány ,apjával Los Angelesbe költöznek. Új iskola, munkahely és új barátok. Melissa mit sem sejt róla hogy új szerelem is várja Los Angelesben. (+18 részek )