9.

46 2 0
                                    

Reggel ahogy kinyitottam szemem Jared látványa fogadott. Elmosolyodtam ahogy arcát fürkésztem. Kezemmel lágyan végigsimítottam arcán, borostája szúrta a kezem. Mire ő amolyan ,, Még 5 perc" stílusban felmordult. Erre én felkuncogtam és kezeim közé fogtam arcát. Hirtelen magára húzott.
- Jó reggelt!- súgtam oda neki. Nem mondott semmit csak megcsókolt. Éreztem hogy csak egy köszöntő csóknak indította de én folytattam. Már nem feküdtem rajta hanem derekán ültem. Mire ő is felült de nem váltunk el egymástól. Ahogy közelebb húzott magához szájáról áttértem nyakára. Szívni harapni és csókolgatni kezdtem. Halk jóleső nyögések és morgások hagyták el száját és erősen fenekembe markolt. Aztán hirtelen fordult a kocka. Én feküdtem az ágyán ő meg teljesen rám mászott. Ő is szívni és harapni kezdte nyakam. Hajába túrtam. Úgy érzem ezek megmaradnak. Hirtelen telefon csörgés zavart meg minket.
- Ezt nem hiszem el.- dörmögött nyakamba. Leszállt rólam és megnézte a telefonját.- Apád az.- mutatta meg. Vajon mit akarhat?
-Hello Scott mi a helyzet?- Jared furán nézett rám. Elkezdtem neki tátogni hogy ,,hangosítsd ki" erre kihangosította.
-Szivességet szeretnék kérni!- mondta apa
-És mi lenne az?-húzta össze szemöldökét Jared. Én is furcsáltam.
- Szóval Melissa mostanában furcsán viselkedik. Gondolom ez a lázadás amiért elköltöztünk. Még csak pár napja lakunk itt de már ott alszik valakinél egy buli után. Szóval szeretnélek arra kérni hogy beszélj vele. Tudom hogy egy hullám hosszon vagytok és hogy jól kijöttök egymással- itt jared majdnem elröhögte magát mire vállába boxoltam h legyen komoly.- És jobban értékelné a veled való beszélgetést mint velem. És szerintem tetszel is neki, de ezt ne mond el neki.- nagyra nyíltak szemeim. Jared itt már mem bírta már vörös volt a feje.
-Jó rendben! Beszélek vele. Akkor felhívom érte megyek és útközben beszélgetek vele.- törölte le szeméről a könnyeket. Aztán bontották a vonalat.
-Hát ez kész.- másztam ki az ágyból mire Jared is kimászott. Odajött hozzám.
-Szóval rosszalkodsz kislány?- mosolygott rám.
- Hahaha vicces vagy. De ha már itt tartunk miattad rosszalkodok-rá kacsintottam erre nem tudott visszavágni.
-Inkább nyomás öltözni.- mikor elmentem mellette hogy akkor öltözök ő rácsapott fenekemre. Nagyon nem volt kellemes. Még mindig érzékeny volt az esti után. Csak felszisszentem és szúrós szemmel néztem rá.

•••

Éppen haza fele tartottunk. Mikor eszembe jutott valami.
- Mi lenne ha elmondanánk apámnak hogy együtt vagyunk?
-Hmm hát nem is tudom. Ha nem reagál rá jól abból bajom is lehet.
-De hát hallottad reggel mit mondott. Nem hallatszódott a hangján hogy bármi gondja lenne azzal a gondolattal hogy tetszel nekem.-érveltem.
- Tényleg nem tudom kicsim- rázta fejét. - Várjunk még egy kicsit rendben?
-Jólvan. Várjunk.- leparkolt a ház elött. De még mielött kiszáltumk volna a kesztyű tartóhoz nyúlt és kivett belőle egy kis dobozt.
-Tessék itt a fogamzás gátlód. Minden nap vegyél be de ugyanabban az időben. Ne felejtsd el mert nem szeretnék meglepetéseket. - csak bólontottam. Eltettem táskámba majd kiszálltam az autóból. Jared is bejött velem a házba.
- Szia apa!- kiabáltam el magam mire apa ott is termett elöttem.
-Sziaztok fiatalok. Na miujság? Gyertek reggelizzünk. Besétáltunk az étkezőbe már minden ki volt téve szóval leültünk ettünk és beszélgettünk.

Scott szemszöge:
Hmm. Melnek ki van szívva a nyaka. És Jarednek is. Azt hiszik most jöttem le a falvédőről. Tudom most mit gondolhatsz. ,,huuu most Mel bajban van és Jared is" de nem. Persze zavar hogy nem voltak velem őszinték . De már 18 éves a lányom nem vonhatom ez miatt kérdőre. Hiszen már felnőttnek számít. És ezek szerint a Justinos kiruccanások szerint mindig vele volt. És ennek igazából örülök. Tudom hogy Jared tisztességes normális férfi. Nem mondom el nekik hogy tudok róluk. Majd kíváncsi leszek higy mikor mondják el nekem.

Jared szemszöge:
Lehet tényleg elkéne mondanunk Scottnak. Végulis nagyon laza és kedves biztos nem bánná. De mivan ha mégsem? Túl értékes dolgokat veszíthetek el. A céget ,de még Melissat is.

Melissa szemszöge:
Élveztem a hármas reggelit. Meg tudnám szokni. Jarednek hirtelen csörögni kezdett a telefonja. Kiment az étkezöből. Egy kis idő után vissza jött.
-Ne haragudjatok de be kell mennem az irodába. Scott, esetleg egy fuvar?
-Köszönöm elfogadom!- apa felment a cuccaiért. Odamentem Jaredhez és megcsókoltam. Annyira nem akartam hogy elmenjen. Gyorsan elhuzodtam tole mivel jott lefele apa.
-Sziaztok jó munkát!- mondtam majd kiléptek az ajtón. Beültem a tv elé mikor elkezdett csörögni a telefonom. Justin volt az.
-Mit akarsz?-kerdeztem dgyszerűen semleges hangon.
-Kérlek ne haragudj Mel! Nem gondoltam h ez lesz belőle!
-Már másodszorra használsz fel arra hogy bizonyits az exednek vagy hogy féltékennyé tedd vagy honnan tudjam mit akarsz ezekkel. De elegem van. Este jól megszívtam miattad. - nagyon mérges lettem. Csak ugy folytak a számból a szavak. Majd kinyomtam.


Sziaztok😁 neharagudjatok hogy pár nap kiesett. Próbálom vissza hozni a lemaradást.

•Köztünk marad•Место, где живут истории. Откройте их для себя