Olay: biasımız bize şaka yapıp korkutmak ister bizde bunu bir şekilde öğreniriz sonra aklımıza bir fikir gelir ve o bizi korkuttuğu zaman bizde korkudan bayılıyor gibi yaparız tepkileri:
Yuta: Hayatım hayatım kalk KALKSANA Y/N ÇOK ÖZÜR DİLERİM KENDİNE GEL Y/N...
Sen:dbdbsjdndxnxbd korkutmaa öyle değil böyle olur canım.
Yuta:off ya çok korktum ama...Haechan: yere birden düşmenle çığlık atıp yanına gelmesi bir olur Y/N UYAN,UYAN ÖZÜR DİLERİM BU EŞEK ŞAKASI OLDU LÜTFEN KENDİNE GEL NE İSTERSEN YAPICAM HADİ LÜTFEN...
Sen: her istediğimi mi haechan?
Haechan:ama...ama s-sen bayıldın sen gülmeye başlarsın haechanda benle kala kala aynı ben olmaya başladı bu kız diye söylenmeye başlar.Jungwoo: yook artık ben böyle olacağını düşünemedim hayatım Y/N kalk diyip seni dürtmeye başlar sende gıdıklandığın için kahkaha atmaya başlarsın.
Jungwoo: biran sana bir şey olduğunu sandım diyip sana sıkı sıkı sarılır.Taeil:o sana böyle şakalar yapmazdı böyle şakalar yapmak yerine senle film izlemeyi tercih ederdi.(mdnx)
Jhonny: sen düşeceğin sırada seni hemen yakalayıp koltuğa yatırırdı ve hemen kolanya fln türü şeyler alıp büyük bir telaş içinde seni ayıltmaya çalışırdı sende bir yerden sonra kıyamayıp ona sarılırdın
Sen:bir daha bana böyle şakalar yapmaya kalkışma sevgilim.
Jhonny:ASLA!!!Mark: donup kalır ne yapacağını bilemez sende bu kadar niye bekledi diye gözlerini açarsın ve sevgilinin donup kaldığını görürsün bu hali sana çok komik gelmiştir yanına gidip onu koltuğa sürüklersin ve su getirirsin.
Sen: nasıl oluyormuş mark???
Mark: çok...çok kötü özür dilerim hayatım diyip sana sarılır.Taeyong: o senin bayılmadığını anlar ve sana bağırmaya başlar kendini geliştirnelisin tatlım...
Jaehyun: senin bayıldığını görünce çok korkar ve ağlamaya başlar sende ağlama bayılmadım bana bir şey olmadı dersin jaehyun ona böyle bir şaka yaptığın için sinirlenir ve kalkıp odasına gider hızlıca.
Doyoung: yakınmaya başlar haechanın aklına nerden uydum ben böyle hayatım uyan çok özür dilerim haechanın gazına geldim.
Sen: iyi o zaman gidip haechanıda döveyim ama ilk sıra sende sevgilim diyip onu kovalamaya başlarsın.