5.BÖLÜM

290 35 4
                                    

Nuru yerde baygın gördüğüm zaman şok geçirdiğini anlamıştım. Yanına vardığımda onu tutup kaldırmaya çalışan çocuğa yardım ettim. Suratına birkaç küçük tokat atmama rağmen uyanmıyordu. En sonunda yanımdaki çantadan su şişemi çıkardım ve suratına sudan biraz boşalttım. Yüzüne temas eden suyla Nur’un gözleri açılmıştı. Derin bir nefes aldım ve etrafıma baktım bütün kalabalık Cenk’in etrafında toplanmıştı. Ben ve onu tutan çocuktan başka Nurla ilgilenen kimse yoktu. Burada katliam çıksa Cenk’in umurunda değildi. Tek yaptığı insanlardan övgü toplamak, başka hiçbir işe yaramayan insan müsveddesi.

Nuru yerden kaldırdım ve kolundan tutup dans stüdyosundan çıkarmaya çalıştım. O ise kolunu ellerimden kurtardı ve biraz kızgın bir tonla konuşmaya başladı.

“- Ada sakin olsana. Cenk burada onu göreceğim.”  Salak!! Benim arkadaşım salaktan başka bir şey değil. Adamın gözü önünde bayıldı, adam onu takmadı yinede onu görecek.

“- ne halin varsa gör Nur!!!” diyerek onu tersledim daha sonra ise stüdyonun çıkışına yöneldim. Son bir defa arkama dönüp Nur’a baktığımda, şapşal bir gülüşle Cenk’e doğru ilerlediğini gördüm. Kaşlarımın çatıldığını önüme dönüp stüdyodan çıkıp kantine vardığımda dahi fark etmemiştim.

……..

 

Kantinin kapısında durmuş mis gibi kahve kokusunu içime çekiyordum. Ciğerlerim bu kokuyla bayram ederken kendime bir kahve alıp parasını ödedikten sonra boş bir masaya oturdum. Çantamdan müzik dosyamı çıkarıp, göz atmak için masaya bıraktım. Kahvemden bir yudum aldıktan sonra dosyayı elime aldım. Telefonuma gelen mesajla dosyayı bıraktım ve mesajı okudum.

“- kantindeysen oraya geliyorum ” hah. Birde sonuna gülücük atmış. Bakalım, sen benim kalbimi böyle kolay alabilecek misin? Sana o triplerini yedireceğim canım.

“- evet kantindeyim gel.” diyerek mesajına cevap verdim. Telefonu masaya bırakıp şarkı dosyasını incelemeye koyuldum. Bu dosyam 10 kişilik bir sanatçı dosyasıydı. Sevdiğim 10 sanatçının en iyi parçalarından oluşuyordu. Liste şu şekildeydi.

1. Volkan Konak

2.Haluk Levent

3.Hozan Aydın

4.Olgun Şimşek

5.Onur Akın

6.Kazım Koyuncu

7.Sezen Aksu

8.Zülfü Livaneli

9.Ahmet Kaya

10.Belkıs Özener

 

Belkıs Özener ismini gördüğüm zaman isminin, altında yazılı olan şarkının nakarat kısmını mırıldandım.

Görünce âşık oldum

O güzel gözlerine

Başkasını istemem

Benim gözüm sende

..

Yalvarırım ne olur

Başka birini sevme

Ben sensiz yaşayamam

Benim gözüm sende

Bitirdiğimde tepemde alkışlayan bir nur görmemle gözlerimi devirmem bir oldu. Dikkatim yüzünde kocaman bir gülümsemeyle bana bakan cenk’e kaçınca. Gözlerimin şaşkınlıktan büyüdüğüne emindim. Keşke sadece onlar olsaydı. Salonda nuru tutan çocuk ve simasını danstan tanıdığım birkaç kişi daha vardı. Kalabalık grup utanmama neden olmuştu. Kafamı dosyama çevirdim ve masaya bırakırken;

“- otursanıza. Ayakta dikilmeye mi geldiniz.” Diyince nur yanımdaki sandalyeye cenk’te nur’un yanındaki sandalyeye oturdu. Diğerleri ise birer sandalye kapıp masada boş olan kısımlara geçtiler. Diğer tarafıma baktığımda salonda nur’u ayıltmama yardım eden çocuk vardı. Bana elini uzatıp, gülümseyerek;

“- merhaba adım Bülent. Dans grubunda yeniyim. İşletme bölümündenim.” Diyince, bende gülümseyerek elini tutup sıkıp

“- bende ada. Yabancı dil öğrencisiyim.”   Diyince elini bıraktım. Hoş çocuktu. Esmer ve uzun boyluydu. Kahverengi gözleri ve saçları bir ressam tarafından boyanmış gibi uyumluydu. Yüzündeki hafif kirli sakalıyla seksi bile diyebileceğim türden birine benziyordu.

“- Ada buda Cenk Kamçı!!” diyen nurun sesiyle kendime geldim. Nur’un tarafına döndüğümde suratı asılmış cenk’i gördüm. Biri şu popçuya herkesin onu takması gerekmediğini anlatması gerek. Sanırım bu kişi de ben olacağım.  Cenk konuşmaya başlayınca. Beni iyi şeylerin beklemediğini hissetmiştim.

“-nur…  Tatlım. Buna gerek yok ada beni zaten tanıyor.”  İşte şimdi battım. Nurun;

“- ada? ” diye ismimi soru biçiminde telaffuz etmesiyle paniklemiştim. Yardım ister gibi etrafıma bakınca aynı soruyu bütün grup bana soru soran sözlerle yeniden aktarmaktaydı....

BEN ONA RESMEN AŞIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin