Ablam gil elazigdaki dugune gitmeik icn 30 dka onceden ciktilar butun misafirler gidincede bzde baktik miaafirler bosey unutmuslar mi die her yere baktiktan sonra rüzgarı kolunu bnm girmm icn gosterdinde bnde kirmamak icn girdim.
Annm gil dayim gili kendi arabalariyla goturecini ogrendimizde bnde -anne o zmn bn taksiye atlayip gelim.dedim
Rüzgar annemin cevap vermesini beklemeden hmn atladi.
-bn burda ne duruorum. Bn sni birakirim dedi.
- yarin elaziga giticeksn yani bni birakirsan gec olmaz mi
-nie gec olsun ki zaten bnde gececi biriyim.
Ve seni bu ustunle burakacak deilim ya. Gecende ne oldunu bilmeyen yok snrm.
-o konuyu kapat ve bidaha acma.
-tmm hadi bin
-kaba sey.
-o zmn derincim arabaya binip kemerini takar misn cicim "mi dicemi zanetiosan yaniliosun prenses
-kapa ceneni o zmn kafam davul gibi.
Arabaya bindik. Iikide salon la ev arasi cok yoktu. Okadarda yoktu iste eve varmaya az kaldi.
-rüzgar
-ne var
-sey ya surda bi dursak nedersn
-nerde
-iste su ilerdeki yerde
-offf
Bos olan yere gecti hmn
bnde butun cantalari anneme verdimi hatirladim ve o kaba ya yine seslendim
-fırtına
-ne
-tmm sey ya dondurma yer misn yani yiceksen 10 lira ver yemiceksen 5 lira versene bn yarn hatta eve gitince sna verim
-allahm ya deyip kahka atmaya basladi.bnde guldum.
Gulunce dikkatlice baktim. Disleri bembeyazdi. Gozleeri kahverengimi elami belli deil.ama kendime baktiro.
-hey alsana parayi bna bakmayida kes.
- ne sna bakmasi ya yorgunluktan daldim ve neyli istion.
-bekle bnde geliom prenses seni tek yamamlara birakacak deilim ya gecenin 2 sinde.
Gulumsedim. Prenses demesine bayiliodum. Kendimi okadar guzel hissetiodum onun agzindan prenses kelimesini duymak
vanilya kokusunu algilamamla onun geldini anladim.
-he bakalim bzm prenses neyli istiomus dedi.bnde gulrek saymaya basladm.
-kako fistikli bademli cevizli.
-prenses hatirlatirsam 1 gn sonrada dugun var karnn cikmasn.
-kapa cenenide snde iste.
Bn masaya dogru ilerlerken pist guzelim baksana bi bzde dondurma ismayabilirmiyiz die bana bakip bagiran ve yaklasan bi grup gordum. O da onlarn bagirdiklarini duyduku hmn bni dukkana itti ve son sesiyle bagirdi.
-gel lan bna ismarlasiniza hi picler
-sn kimsin ki lan oglan daha yakina geldi.ve su lafi kullandi.
-ruzgar abi bz snnki oldunu bilmildok bizi affetecen mi dunya ahiret bacimizdir. Hayatta yan gozle bakmayiz abi bizi sov aama dovme sna bidaha yanlis yapmayiz wallah.
-tam simdi siktir olup gitin hadi.
Kosarak karsiya gectiler ve arkalarina bile bakmadan kostular.
-tesekkur ederim bni 2. Defa kurtardn.
-bn yemicem vazgectm para ustu de kalsn dedi tam arabaya binecektm ki telim caldi. -efemdim anme dondurma yedim icn sesim ole cikti.
-derin sakin eve gelme.
-ne olduda
-dedengil dayin gil obur dayin gilde bzde klack yani sna yer yok odan bile dolu.
-ne ne anne bak sakin dolablarimi karistirmasnlar.
Ruzgar elimden dondurmayi aldi ve elimi peceteyle silmeye basladi.
-de anne bn kimde kalicam
-git hergun birinde kaliodun smdide kal deyip suratima kapatti.
-ne oldu bbk
-of ya annm eve gelme dio. Gecenn 3nde kim kabul eder ki. Tabi ya gitip Poyraz da kalim o kabul eder.
Tam poyrazi aricaktim ki elimden telefonu aldi ve hmn kapatti. Ve sunu dedi.
-bn burda ne oluorum.
-bak tmm hayatimi kurtarmis olabilirsn
Bna dondurma ismarlayip dugunde dans da etmis olabilirsn ama bn sni tanimiorum ve tanimadim kisinin evinede gitmm anladn mi yani sadece senle ilgili deilde.
-ama POYRAZI taniosun snrm.
-evet cnk cocukluk arkadasm.
-sacmalama cocuklukda olsa yann da bn varken gitipde baska bir erkegn yannda kalamassn anlandin mi ya oraya taksiyle git yada bna gel
Bole konusmasndan kendini begenmis bi ukala vee durmadan emir veren oldunu disardan biride anlardi.bnde bu sozleri sindirecek tip varmi. Tabide yok hmn elinden teliimi aldm ve onu aradim.
-ii geceler Poyraz.
Disarda hic ses olmadi icn onun sesini muhtelemn Ruzgarda duyuodu. Ama caniceheneme
-ii geceler seksi prenses.
Bole demesine bayiolodum. Ve dikkatimi ve sevindiren baska sey ise Ruzgarn yumruklarini sıkmıs olmasydi.
-poyros cnm bn bugn snde kalabilirmym yani yarn sa 8 gibi sabah yani gitcem de.
-tabi gel bebim zaten bnde carsaflari deistirdim.
-tmm cnm bn hmn bi taksiye atlayip gelicem.
-sacmala bbek bu saatte ne taksisi bkle bn sni alicam.
Telefonu kapattm . Ruzgar bna sinirli sinirli bakiodu.
Taksiyi durdurdu.
-hadi binsene.
-taksiyle gitmicem. Poyraz bni alicak.
Yank gerek yok
Taksiyi gonderdi. Bi range rawor yaklasnca anladm bu poyrazdi.
Bzm yanimiza geldi ve bnde icerden cicemi ve sadece icnde makyaj cantam olan cantami aldm ve ii geceler deyip arabaya bndim. Ruzgar cok kiskanmis ve sinirlenmisti.
Poyrozu tanisa bni ona tek guvenebilecegi kisi oydu. Cnk poyraz GEYDİ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKI DENE GOR HISSET
Romancenasil oldunu bilmedm halde ona asik olmustum nedenki... tam nefret eticem die dedm de snki daha baglaniodum. ASIK OLMUSTUM ASIK OLAMAYAN DERIN. KAHRAMANINA ASIK OLMUSTUM AMA O SONUNU BILMEDEN ASIK OLMUSTU...