En sonunda evimin onune geldik. Ruzgar hala msil misil uyuodu. Ama bn hayvan gibi durtup uyandrirmaya calistim.
-ruzgar kalllkkk ucuoruz.
-ne ne lan bnde gencim yapacaklarm var bnm
Bn bunlari duyunca kahka atmaya basladm.
-ne guluon ya
-bnm eve geldik kalk da kendi evine git hadi.
-insan gbi uyandirsana lan
-off taam hadi saol bni yalniz birakmadin icn
-bise deil prenses dedi.
Bnde tam emniyet kemerimi cikaraceken bni kolumdan tuttu ve yanagima opucuk kondurdu.
Hmn yuzumde bi gulucuk belirdi. O yuzumdeki tebessumle indim. Bagajdan bavulumu aldim. O da inmisti. Kapiya kadr bnm bavulumu tasidi. Allahm ya ayni sevglli gibiydik. O davranmadan hmn yanagina bi opucuk kondurdum. Tam arkami donecekken bni kolumdan tuttup dudagima dudagini bastirdi. Elimdeki cantayi birakip elimi saclarimda gezdirmeye calistim. Ama tabiki bu guzel anlari bozan her zman akilli telefonlaar vardir. Elimi ruzgarin saclarndan ayirdm hmn elimden biraktim cantama goturdum. Arayan ONUR
-ne var onur
-hihi eve geldim
-okula giticem
-evet ama suan kapatmam lazm
-ne suan havayolunda msnn
-tmm okulda gorusurz bb
Ruzgar tavrimi anlamaz sekilde suratima bakiodu. Ozmn birazdaha sasirtma sirasi bizde.
-ruzgar bni kahvaltiya gotursene
Dedim gulumseyerek oda hmn suratina busbuyuk bi gulumsemeyle kabul ettini belli etti. Allahm cok tatli ya.
Hmn kapiyi actim. Elimle ruzgariyi iceri gec anlaminda isaret yaptm. Ama o ole duruodu.
-gelmicekmsn
-hayr
-ndn
-banyo yapmam lazm bole guzel bi bayanin yannda pis kokmak istemem yani
-pekala bni sa 9 al dedm.
Ve yanagina bi opucuk kondurup kapiyi kapattim..
Hmn kendimi dusa attim. Sa 7:30 ve bn cok yorgunum. Kuvete kendi dolabimda sakladim kokulu jelleri doktum. Ve kendimi sicak rahatlatici suya biraktim. Yarim saat filan suda kaltiktan sonra dustan ciktim. Bu sefer kendimi yataga attim. Orda ole tavana bos bos bakarken 15 dakika gecmis kalktim. 15 dk boyunca evde ic camasirlarimla gezdim. Sa 8.30 kadar butun evdeki islerimi halledim. Saclarimi kurutmaya gerek duymadan ustume kirmizi kazak altima jean cektim.Annm evde olmadina gore burda giyebilirim ayakkabiyi hafif bi makyaj yaptim. Tam cantami hazirlarken zil caldi. Kosarak indim. Kapiyi acmamla yuz ifadem deisti.
-senin burda ne isin var
-beni gordune sevinmedin mi yani derincim..
Karsimda bni tum okulun onunde doven ve rezil eten kiz vardi. Cansel. O kiz bnm ortaokul hayatimi mahvetti. Sevgilimi elimden aldi. Okulun ortasinda dovdu. Ve durmadan cntama sigara birakip bni yakalatmisdi. Dusunmeyi birakip tam kapiyi kapattacakken eliyle tuttu. KAPIYI itti. Bn o ani kapi refleksiyle yere dustum.
-bakiyorumda bzm salak derin haLa salak. Deyip kahka atmaya basladi. Ama bu sefr ezilme yok.
-nedion lan sn hi snn karsinda salak derin yok anla kzm anla git hayatmdan defol.
-way way bzm salak derin salakliktan cikma devrinde. Deyip bu sefer siritti.
Kac gunun yorgunlugu onda patlicak belli.
Suratina tam bi okkali tokat yapistirdim. Neye ugradini sasirdi. Tam bna vuracakken arkadan bi el onu tuttu.
-tmm kes cansel.
Bn bu oglani hic gormedim. Oha bu yoksa sevgilisimi asla bu kizin bole sevgilisi.
Oglan yanima geldi..
-merhaba bn demir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKI DENE GOR HISSET
Romancenasil oldunu bilmedm halde ona asik olmustum nedenki... tam nefret eticem die dedm de snki daha baglaniodum. ASIK OLMUSTUM ASIK OLAMAYAN DERIN. KAHRAMANINA ASIK OLMUSTUM AMA O SONUNU BILMEDEN ASIK OLMUSTU...