eskilere donmek yok!

49 3 0
                                    

Derin in ağzindan

Bir sert seye birakildim ama yerimde durmuyordum. Surekli bir seyler carpiyordu. Elimde bir islaklik hissettim. Aman tanrim suan bir denize birakildim. Bu sefer yukardan su geldi. Bu da su damlalariysa eger yagmur yagiyor. Ve suyun yukselme orani fazlaysa bu sefer hic kurtulma sansim yok
Ruzgar in agzindan

Goren kadin gibi erkek olan kisi ve garson karakola geldi. Bende resmini cikartip ve yaninda mumya kutusu olan resmi her yere dagitiyordum. Omzumda bir el hissettim.

-ne isin var

-duydum ki zor durumdaymissin

-iyi duyduysan

-yardim etebilirim

-saol bana kanunlar yardim etti.

-peki ama benim elimde cok uzun bunuda sen unutma

-hatirladin icin saol ama ben ailemi korayabilirim. Deyip gitmeye basladim.

Bu sefer bu oyunlara kanmak yok RUZGAR. Ablana soz verdin.
Poyraz in agzindan

Bende resimleri dagitiyordum. Bir anda etrafimi gazeteciler sardi. Sorular sormaya basladi. Ilk bas cevap vermicektim ama belki bni gorur die konusmaya basladim.

-poyraz bey derin hakkinda ne dusunuyorsunuz.

-dusuncelerimi solemicem. Ama beni izleyen izleyicilere diyecegim var. Eger derini gorursunuz bulursaniz 30.000 vericez. Tesekkur ederim.

Ilerlemeye basladim. Arabama bindim. Aglamaya basladim. Derini artik goremessem. Ona solemem gereken kucuk bir sirrim varken onu kaybetemem.
Cinarin agzindan

Evde televizyonu izlerken star tv de poyrazi gordum. Oha derin kacirilmis ve bulana 30.000 lira tam benim borc param ve 1 haftam var. Hemen onur u aradim.

-onur evde misin

Tamam sana geliyorum. Hemen bir taksiye binip ona gittim. Olayi anlattim o ise hicbir tepki vermiyordu. Cok sasirdim. Eskiden olsa etrafta bir tane saglam bisey kalmazdi. Ama bisey var. %100 bir sinsilik var ve ben bunu ogrenecem.

ASKI DENE GOR HISSETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin