Her taraf cok sessizdi ben sessiz ortamlara aliskin deildim. Neden kimse yoktu her taraf neden karanlikti. Bir anda benim ustume isik geldi. Sadece isik bana vuruodu. Ve birden butun isiklar yandi. Poyraz ruzgar eylul ailem bana uzaktan aglayarak el salliodu.
Onurla cinar ise kahkaha atarak el salliodu. Ben ise ole bosbosuna bakarak her nefes almamla geriye gitiyordum. Anlamsiz bir seydi bagirmak istiyordum ama sesim cikmiyordu agzim acikti. Tam konusmaya hazirken durterek uyandirildim.
-derin iimisin
Aniden gozlerimi acinca basim donmustu. Hertarafim terler icindeydi. Ruzgara bakiodum ama birsey dusunemiyordum.
-hey tatlim iimisin
Yam tarafima dondum annem bnle konusuodu ama ben cevap veremiyodum.
-Derin tatlim beni duyuyorsun dimi
Elimi eline aldi ve öptü. Sanki beynimi cikarttilar ve benim butun insan ozelliklerimi aldilar.
-lanet olsun derin konus artik konus 10 gundur burda deliksiz uyuyorsun ruzgarla annene bak nasil zayiflamislar gozlerine bak kan canagi ruzgarin yumruklarina bak hep sargi icinde sen burda uyuosun hareket etmedden konusmadan DERIN KALK ARTIK KALK ESKI ENERJIK DURMADAN GULEN KIZ OL.
Poyrazin bukadar sinirli oldunu gormedim ilk defa aglamiodu ve cok zayiflamisti. Gozlerim bir anda ruzgarin ellerine kaydi. Gercekten sargı icindeydi.
-10 gün mu??
Ruzgar hemen bir hisimla yanima geldi.
-evet tatlim ama bundan uzulmene gerek yok.
-senin eline ne olduya
-elim o onemsiz
-bana ne oldu peki
-hic ole uykuya daldin uyayan guzel
-bana dogruyu soleyin suan die bagirdim.
-sakin ol derin
-ne ya ben 6 saat uyuyamazken 10 gun uyuyorum
Iceri doktor geldi.
-lutfen ona dogruyu soleyin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKI DENE GOR HISSET
Romancenasil oldunu bilmedm halde ona asik olmustum nedenki... tam nefret eticem die dedm de snki daha baglaniodum. ASIK OLMUSTUM ASIK OLAMAYAN DERIN. KAHRAMANINA ASIK OLMUSTUM AMA O SONUNU BILMEDEN ASIK OLMUSTU...